Iran Newspaper

منتظر‌پاسخ‌ها‌و‌نظرات‌شما‌هستیم

چگونه‌صرفه‌جویی‌کنی ‌م از‌کجا‌شروع‌کنیم

- مشکالت‌ مـــردم

■ پیگیری گرانی کاالها / نورالدین اصغرنسب: در رابطه با گرانی کاالهــا مدتــی پیش بــه نهادهای مربوطــه اعام کــردم که بعد از 40 روز بــه اینجانب پاســخ دادند که در ایــن خصوص باید به وزارت بازرگانی شکایت خود را ارائه کنم. سؤال من اینجاست که وقتی دولت همه اطاعــات شــرکتها را در اختیار دارد، چــرا خود تعزیرات کــه زیرمجموعه دولت اســت، مســتقیم پیگیری نمیکند و پیگیری کار را به مردم واگذار کرده اســت. این گرانی کاال جنبه شخصی ندارد و جنبه عمومی دارد.

■ درخواســت یک زندانــی بند مالــی / آقــای باقری مددجــوی بند مالــی ندامتگاه

تهــران بزرگ: برابر با آییننامه و مقررات و قوانین اجرایی ســازمان زندانها، اعزام مددجویان به مراجع قضایی به استثنای اشرار و قاچاقچیان با یک دستبند صورت میگیرد ولی مسئوالن ندامتگاه تهران بزرگ در این خصوص به صورت سلیقهای عمل میکنند. لذا از مســئوالن محترم سازمان زندانهای کشور خواهشمندیم در این خصوص دستورات الزم را صادر نمایند.

■ افزایش قیمت آهنآالت / آقای کمالی از اصفهان: چنین عنوان کردند که قیمت آهــنآالت هــر روز در حال افزایش اســت و هیچ کس هم هیــچ نظارتی نمیکند. مــردم در اســترس هســتند و با این وضــع، هیچ کس تکلیــف خــود را نمیداند. از مسئوالن محترم درخواست داریم در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند.

■ اختصــاص نــدادن ارز مســافرتی / یک شــهروند گفته: تکلیــف مســافرانی که با خودروی شــخصی از کشور خارج میشوند، چیســت؟ چرا به آنها ارز دولتی تعلق نمیگیــرد؟ مگر چــه فرقی دارد؟ به هر مســئولی هم که مراجعه میکنیم، کســی پاســخگو نیست. با این کار مسئوالن مردم را به سمت تهیه ارز از بازار قاچاق سوق میدهند. اگر قرار است ارز به مسافر پرداخت شود، چه تفاوتی دارد که مسافر با چه وسیلهای میخواهد از کشور خارج شود؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran