Iran Newspaper

چگونه صرفه جویی کنیم از کجا شروع کنیم

منتظر پاسخها و نظرات شما هستیم

-

صله ارحام/صابر: من پیشنهادی به مردم عزیز کشورمان مبنی بر انجام صله ارحام دارم. در اســالم و آموزههای دینی بســیار تأکید بر انجام صله ارحام شده است. توصیه میکنم اگر ممکن است حتی بهصورت تلفنی هم که شده از حال هم باخبر باشیم تا انشاءاهلل مهربانی و همیاری بین ما بهتر از قبل و رو به رشد باشد.

پرداخــت ارز 4200 تومانــی به افراد خاص/ کمالــی از اصفهان :ایــن ارزی که با قیمــت 4200 تومــان به یک ســری افراد خاص میدهند، چه کســی بــر این کار نظــارت میکند. این هم یک رویه برای ثروت اندوزی اســت و چرا رئیس بانک مرکزی هیچ واکنشی به این موضوع ندارد؟

حمایــت از ســخنان رئیسجمهــو­ری/ پرویــز غالمــی :در روزنامــه ایــران روز چهارشنبه مورخ 97/4/13 مطلبی از قول آقای روحانی نوشته شده است مبنی بر اینکه امکان ندارد نفت منطقه صادر شــود ولی نفت ایران صادر نشــود. این حــرف تمام ملت ایران اســت و از قول ما به تمــام دنیا بگویید این امکان ندارد ایران بگذارد نفت منطقه به دنیا برود ولی نفت ایران صادر نشود.

قطع آب منطقه اندیشــه شــهریار/ محمودی: دراندیشــه شــهریار از 24 ساعت شبانه روز 23 ساعت آب این منطقه قطع میشود. به هر کسی هم که میگوییم هیچکس پاسخگو نیست. این منطقه با این همه سکنه تکلیفشان چیست؟

درخواست کمک جهت آزادی زندانی/افشین منصوری: با اینکه بیمار هستم و ناراحتــی قلبــی دارم و گواهــی پزشــک قانونی در خصوص عــدم حبس دارم ولی دادسرای کاشان این موضوع را قبول نمیکند و االن در زندان هستم. لطفاً کمک کنید از زندان آزاد شوم.

ادامهتحصیل­درمقاطعباا­لترازکارشن­اسی/یکهموطن:جهت ادامه تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا، مسئوالن امکانی را فراهم کنند که این افراد که تمایل به ادامه تحصیل در دانشکدههای پردیس را دارند بدون کنکور بتوانند ادامه تحصیل دهند و شرط ثبتنام در کنکور سراسری را حذف نمایند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran