Iran Newspaper

مرگ مرد شیشه ای در جدال با پلیس

-

گروه حوادث/ مرد شیشهای که با حمله به مأموران پلیس قصد زخمی کردن آنها را داشت با شلیک مأموران از پا درآمد.

بهگــزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ســاعت 2:3٠ بامــداد ٥1 تیر مأموران کالنتــری ۷21 نارمک در تماس با بازپرس کشــیک قتل پایتخت از تیراندازی مرگبار به مرد جوانی خبر دادند که قصد آسیب رساندن به مأموران را داشت.

بــه دنبال این تماس، بازپرس مرادی - کشــیک قتــل پایتخت- به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خیابان امامی، حوالی پارک فدک شدند.

نخســتین تحقیقات نشــان مــیداد ســاعتی قبل مــرد ٥3 ســالهای که به خاطــر مصرف ماده مخدر شیشــه حالت عادی نداشــت درحالی که قمهای در دســت داشــته با داد و فریاد مدعی شــده من نجات دهنده عالم بشــریت هستم و با مشاهده مأموران پلیس با قمه به آنها حمله کرده است.مأموران چندین بار به او دستور میدهند که قمه را زمین انداخته و تسلیم شود اما مرد شیشــهای با قدرت نمایی به آنها حمله میکند. مأموران کالنتری برای خلع ســالح وی دســت به کار شده و اقدام به شــلیک تیرهوایی کردند اما او تسلیم نشــده و بار دیگر به آنها حمله کرده و قصد مجروح کردن مأموران را داشــته اســت. مأموران نیز چارهای جــز تیراندازی به وی نداشــتند.در این تیراندازی مــرد قمــه بهدســت جــان باخــت و در بازرســی از او مقــداری شیشــه و پایپ بهدست آمد.در بازبینی دوربین مداربسته محل حادثه و تحقیق از شاهدان، اظهارات مأموران مورد تأیید قرار گرفت. بازپرس شــعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran