Iran Newspaper

محسن هاشمی : موضوع بنیاد تعاون سپاه را سیاسی نکنید

-

رئیس شــورای شهر تهران در مورد اطالعیه بنیاد تعاون سپاه مبنی بر بدهی نداشتن به شهرداری تهران واکنش نشان داد. بهگــزارش ایســنا، محســن هاشــمی دیروز در حاشــیه جلســه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شورای شهر جلسه آرامی را ســپری کرد، در مورد اطالعیه بنیاد تعاون ســپاه مبنی بر بدهی نداشــتن به شهرداری تهران، گفت: به نظرم الزم نیست در این خصوص صحبت کنیم، چرا که اعداد و ارقام بدهی و طلب مشخص است و شهرداری تهران مدعی طلب از یکی از ارگانهای وابسته به این تشکیالت است و گزارشی داده و حاال در آن سمت میگویند که بدهی ندارند و باید شهردار تهران بنشیند و بررسیهای الزم را انجام دهد.

هاشمی افزود: گزارشی از بازرسی کل کشور دریافت کردیم که یکی از شرکتهای وابســته بهنــام رســا تجــارت مبیــن به شــهرداری بدهــکار اســت که معاونــت مالی شــهرداری نیز در گزارشــی این موضوع را تأیید کرد و در جلســه هم اندیشی یکشنبه نیز در مورد این موضوع صحبت شد و حاال باید شهردار تهران در این زمینه صحبت کنــد. وی بــا بیان اینکه الزم اســت که بنیاد تعاون و شــهرداری تهران نســبت به این مســأله صحبت کنند، گفت: اجازه دهید بیش از این صحبت نکنیم و این مسأله به موضوع سیاســی بدل نشــود. چرا که یک طلب است و در آرامش باید آن را پیگیری کنیم. هاشمی در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران که بنا به گفته تعدادی از نمایندگان مجلس، در مجلس کلید میخورد، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم و شخصاً درخواستی در این موضوع نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما روند تغییر مدیران در شهرداری کند نیســت، گفت: 40 الی 48 روز است که افشانی به شهرداری تهران آمده و انتصابات اصلی در حول و حوش خود را همچون مدیر روابط عمومی، بازرسی ...و انجام داده است. البته نمیشود بسرعت مدیران باالیی را عوض کرد و باید با آنها کار کرد و اگر مناسب بودند فعالیت آنها ادامه پیدا میکند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: حتی اگر این افراد از جناح مخالف باشند نیز در صورت مدیریت مناسب میتوانند باشند و بحث ما جناحی و سیاسی نیست؛ بلکه بهدنبال تخصص و تعهد هستیم و بهنظر میرسد افشانی با طمأنینه انتصابات را دنبال میکند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran