Iran Newspaper

چگونه صرفه جویی کنیم از کجا شروع کنیم

منتظر پاسخها و نظرات شما هستیم

-

انتقــاد بــه تبلیغات خیابانی و شــهری: چرا با ایــن تبلیغات بیرویه کســب و بازار که از طریق برچســب بر در و دیوار شــهر باعث کثیفشدن چهره شهر شده است؛ هیچگونــه برخــوردی نمیشــود. این کار باعث کثیف شــدن معابر و چهره شــهر و اسراف در کاغذ میشود.

سروصدای زیاد چیلر ساختمان 13 طبقه / ابوطالب: در محله ما واقع در خیابان شــریعتی خیابان قبا بن بســت الدن که یک کوچه 6 متری است ساختمانی با 13 طبقه و 120 واحد مســکونی ســاخته شــده که ســه دســتگاه چیلر 01تنی کنار کوچه پشت این ساختمان گذاشتهاند که تمام اهالی کوچه از سروصدای این چیلرها در عذاب هستند. لطفاً مسئوالن رسیدگی کنند.

صرفهجویی در مصرف برق / صادقی: بهترین روش صرفهجویی در مصرف برق را میتوان از ادارات و ســازمانها آغــاز کرد. در طول روز اگر دقت کنید میبینید که اکثر ادارات و سازمانها بدون نیاز به روشنایی المپ، اقدام به روشن کردن تمام المپها و کولرها مخصوصاً کولر گازی میکنند که این کار باعث هدر رفتن انرژی برق میشود. در طول شب هم که اکثر سازمانها و ادارات تعطیل هستند باز هم اکثر چراغها بدون هیچگونه توجهی روشن است. لطفاً این موضوع را انعکاس دهید.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran