Iran Newspaper

نسل جدید چه مطالباتی دارد و رفتار با او باید چگونه باشد؟

منتظر پاسخها و نظرات شما هستیم

-

انتقاد به سایت فروش خودرو / مجید ایوبی از زنجان: معاون محتــرم رئیــس جمهــوری اعــالم کردهانــد کــه در دو مــاه اول سالجاری رشــد در تولید خودرو داشــتهایم و مردم نگرانی در این باره نداشــته باشــند. ما جهت ثبتنام از ســاعت 6 صبح در ماه رمضان برای ثبتنــام خــودرو مراجعــه کردیم ولــی هیچکس موفق به ثبتنام نشــد و ســایت فروش خودرو با فروش یک خودرو برای کســانی که در صف بودند بســته شــد به عبارتی تنها یک نفر از 150 نفری که در صف بودند موفق به ثبتنام شد.

افزایــش قیمــت آهــنآالت / کمالــی از اصفهــان: چــرا ایــن آهنآالتی کــه تولید داخل اســت این همــه افزایش قیمت پیدا کرده اســت. افزایش قیمت آهنآالت بــر افزایــش قیمــت ســایر کاالهای اساســی نیــز تأثیر گذاشــته اســت. از مســئوالن درخواست رسیدگی در این خصوص داریم.

قطع برق منطقه خیابان خراســان / محمد رهمنش: در هفته گذشــته سه بار برق منطقه میدان خراســان تهران قطع شــده که این کار باعث اذیت شــدن ساکنان و کسبه محل شده است. لطفاً رسیدگی کنید.

افزایــش قیمــت کاالها / عدنــی: 19 درصد حقوق مــا را افزایــش دادهاند ولیکن تاکنون چندین برابر این افزایش حقوق، قیمت کاالها گران شــده است. چرا هیچ کس جلوی این هرج و مرج و گرانی را نمیگیرد؟

عدم پاسخگویی مسئوالن / محمود فخر تهرانی: در تماس با ستون سالم ایران اظهار داشــتند یکی از مشــکالتی که در کشــور، مردم با آن مواجه هســتند عدم پاســخگویی مسئوالن است، پاسخگو نبودن مسئوالن امر موجب نارضایتی مردم شده است.

راهکارهــا­ی صرفــه جویی / علی اصغر قلــیزاده: به نظر مــن بهترین روش برای صرفهجویــی در مصــرف آب و بــرق ایــن اســت کــه رســانه ملــی صدا و ســیما به جــای تبلیغــات پفــک و غیره راههای صحیــح صرفهجویی آب و بــرق را به مردم بخصوص کودکان آموزش دهد تا بتوانیم این موضوع را در جامعه نهادینه کنیم و شــرکت آب هــم فعالً میتواند انشــعاب ســاختمانه­ایی را که در حال ســاخت هستند قطع کند تا آنها از تانکرهای حمل آب استفاده نمایند.

برخورد با گرانفروشــ­ی کارخانه ها / تورج نیا: سازمان تعزیرات حکومتی میتواند براحتــی جلوی گرانــی را بگیرد. به کارخانههای­ی که اقدام به گرانفروشــ­ی میکنند 24 ســاعت یا 48 ســاعت، مهلــت اصالح قیمتهــا را بدهند در غیــر این صورت اقــدام بــه پلمب کــردن کارخانــه کنند تا مشــکل حل شــود. آخر ایــن چه وضعی است؟ چرا جنس ایرانی باید افزایش قیمت پیدا کند؟

تکنولوژیهـ­ـای جدید بــرای صرفهجویی انــرژی :0912...551/ بــرای صرفهجویی انرژی باید از تکنولوژیها­ی جدید و کم مصرف با راههای عایقبندی ساختمانها استفاده کرد. مدیریت کشور باید پاسخگو باشد.

عرضه ســکه به ازای کارت ملی / الجوردی: قبالً در ســالهای گذشــته که بانکها و ســازمانها­ی مربوطه ســکه یک گرمی را با کارت ملی به افراد تحویل میدادند قانونی بود که به هر فرد با ارائه کارت ملی 2 عدد سکه یک گرمی تحویل میدادند ولی حاال چطور شــده که به یک فرد 50 هزار ســکه تحویل دادهاند. این چه رانتی است که شروع شده است؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست؟

درخواست یک زندانی/ باقری: برابر آییننامهها­ی اجرایی در سازمان زندانها، مــددکاران اجتماعــی بهعنــوان یــار و یــاور زندانیها در رفع مشــکالت هســتند در صورتی که ریاست محترم اداره مددکاری ندامتگاه تهران بزرگ حتی به خودش اجازه حضور در بین مددجویان را نداده است و همواره با اعمال نظارت شخصی و سلیقهای در رفع مشکالت مددجویان کارشکنی میکند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran