Iran Newspaper

عیادت فرمانده ناجا از دو مأمور مشهدی

-

فرمانــده نیروی انتظامی کشــور از دو مأمور کالنتری رســالت مشــهد کــه دردرگیــری بــا یــک شــرور مســلح، مجروح شــده بودنــد عیــادت کــرد. به گــزارش خبرگــزاری فارس، یکشــنبه شــب مأمــوران کالنتــری رســالت مشــهد در هنگام گشــت به موتورسواری که کولهپشــتی همراه خود داشت مشکوک شده و دستور ایســت میدهند اما موتورسوار بدون توجه به فرمان ایست پلیس فرار میکند. در هنــگام عملیــات تعقیب و گریز، مأمــوران موفق به توقف موتورســوا­ر میشوند اما این فرد با سالح گرم و سرد به سمت مأموران حملهور شــد و باعث مجروحیت دو مأمور میشود. در ایــن عملیات متهم دســتگیر و در بازرســی از وی دو قبضه ســالح گرم و ســرد نیز کشف شــد؛ همچنین مأموران مجروح کالنتــری نیز با توجه به شــدت جراحت وارده به بیمارســتا­ن منتقل شدند.ســردار حسین اشــتری فرمانده نیروی انتظامی از ســرباز وظیفه ســجاد نــوروزی که در این درگیــری به ضرب گلوله فرد شــرور زخمی شــده بود و تعداد دیگــری از بیماران این مرکز درمانی، عیادت کرد. ســتوان ســوم محمود غالمی، افســر گشــت کالنتری رســالت مشــهد روز شــنبه، هنــگام دســتگیری یکــی از اراذل و اوبــاش مخــوف مشــهد، بــا حمله ایــن فرد به ضــرب چاقو و شــلیک گلوله به درجه جانبازی نائل شد.

خانواده یک مقتول در جیرفت به حرمت پرچم بارگاه امام رضا(ع) از اعدام قاتل فرزندشان گذشتند.

بــه گزارش فارس، صبح دیروز همزمان با حضور پرچم بارگاه امام رضــا(ع) و خــدام رضــوی در زندان جیرفــت خانواده یــک مقتول پای چوبه دار از قصاص قاتل صرفنظر کردند.

این فرد 11 ســال پیــش مقتول را در یکی از روســتاهای جیرفت به قتل رســانده بود که پس از گذشــت این مدت و صادر شدن رأی اعدام قرار بود بامداد دوشنبه این حکم به اجرا درآید که با حضور خادمان آستان قدس رضــوی و صحبت با خانواده به بخشــش رضایت دادند. اولیای دم با این کار از خانواده و فرد قاتل خواستند تا با وقف همه اموال و داراییهای خود به نام امام رضا(ع) سبب آزادی دوباره از بند زندان شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran