Iran Newspaper

مســکن نیمــه کاره مهدیشــهر ســمنان را دریابیــد

-

:0937...467 مســکن مهــر نیمــه کاره 200 واحــدی مهدیشــهر اســتان ســمنان را دریابید. این پروژه بر اساس مصوبه شورای مسکن آغاز شد و دارای قرارداد سه جانبه مسکن مهر با بنیاد مســکن اســت اما بهدلیل عدم اعطای تســهیالت مســکن مهر بانک مسکن چندین ســال اســت به حال خود رها شده اســت و نیازمند واگذاری به قیمت تمام شده یا تزریق تسهیالت ارزان قیمت است.

مســکنهای مهر صدرا در البرز واگذار نشــد / :0912...573 مــن از متقاضیان مســکن مهر پروژه صدرا هســتم. از اداره مســکن و شهرســازی البرز خواهش میکنم که این مسکنها را تحویل دهد. شش میلیون از بنده اضافه گرفتند و هفت ماه است که هر چه مراجعه میکنم میگویند هنوز نوبت واگذاری شما نیست. لطفاً پیگیری کنید.

آقــای وزیر نیرو! وســایل برقیمان خــراب میشــود / :913...542 از وزیر نیرو بپرســید با این روند برق رفتن جواب خرابی وســایل برقی مردم را چه کســی باید بدهد؟

چراغهــای روشــن اتوبانهــا در روز روشــن / مظفــر حســینزاده - تهــران - :0912...564 اکثر چراغهای خیابانها و اتوبانها در تهران در طول روز روشن اســت. ما که روزانه چند ســاعت خاموشی داریم اداره برق اول از همه جلوی این اسرافها را بگیرد، بعد از ملت بخواهد: المپ اضافی خاموش.

تأثیــر معدل در کنکور یــک اجحاف اســت / ‪:0918 ...853‬ از شــما خواهش میکنــم که برنامه تأثیر مســتقیم معــدل در کنکور را مورد بحــث قرار دهید. این اتفاق اجحاف در حق بسیاری از دانشآموزان است.

موادفروشهـ­ـا آزادانــه خریــد و فــروش میکننــد :0910...244/ بســاط موادفروشها را در ایستگاه هشت قدس پشت ترمینال جمع کنید. متأسفانه در روز روشــن، موادفروشــ­ان با بساط کردن مواد در کوچههای ایستگاه هشت بدون ترس از مأموران به خرید و فروش مواد مشــغولند. از مســئوالن امنیتی استان درخواست رسیدگی به موضوع را داریم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran