Iran Newspaper

نظــــر مـــردم

-

مطالبــات بازنشســته­های 88 آموزش و پرورش چه شــد؟ / ســعید عزیــزی - اهــر :0914...080- بازنشســته­های ســال 88 آمــوزش و پرورش، معوقات و مطالبات خود از بابت پاداش و حق مرخصی را از کجا مطالبه کنند؟ چرا مســئوالن دولتی یا وزارت آموزش و پرورش در این مورد حرفی نمیزنند؟

با گرانفروشــ­ی بســتههای اینترنتی همــراه اول برخورد شــود / مینایی - تهــران :0912...226- از ســازمان تنظیــم مقــررات و ارتباطــات رادیویی خواهشــمند اســت با گرانفروشــ­ی بســتههای اینترنتی یک ماهه اپراتور همراه اول برای ســیمکارته­ای دائمی و اعتبــاریا­ش برخورد قاطع و قانونی صورت دهد.

10 هــزار تومان بابت ســامانه ثنا، قانونی اســت؟ / :0936...568 میخواســتم بدانــم به چــه دلیل قوه قضائیه د ِم در دادگســتری از مراجعهکننـ­ـدگان 10 هزار تومان بابت ســامانه ثنا دریافت میکند. کجای قانون این کار توجیه دارد؟ یکی ندارد این پول را بدهد چه کار باید بکند؟

انتقاد به باال رفتن اجاره بهای واحدهای مسکونی / هموطن نام محفوظ: مستأجران به خاطر اجاره باالی خانه تحت فشار هستند اما هیچ کس به داد ما نمیرسد. هیچ قانــون و روال خاصــی ندارد و هیچ نهادی هم نظارتی بر این کار ندارد. به خدا مردم قادر به پرداخت اجارههای باال نیســتند. هر ساله صاحبان اماک، مبالغ اجاره بهای واحدهای مسکونی را نسبت به قبل اضافه میکنند و هیچ کس هم پاسخگو نیست. از مسئوالن درخواست داریم فکری به حال مستأجران کنند.

چرا نیروگاههای جدید ســاخته نمیشــود؟ :0917...548/ لطفاً با مدیران برق در تهران و مراکز اســتانها مصاحبه کنید و بگویید چه نیروگاهها و ایستگاههای تقویت در دســت ســاخت است و با توجه به خاموشــیها­ی اخیر چرا از خیرین کمکنمیگیرن­د؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran