Iran Newspaper

همه باید از رئیسجمهوری و تیم اقتصادی دولت حمایت کنند

-

وزیر سابق اموراقتصاد و دارایی، محتوای مذاکــرات خــود بــا رئیسجمهــو­ری را متفــاوت از گمانهزنیها­ی رســانهها و در راستای کمک و مشاوره فکری به روحانی و تیــم اقتصادی دولت عنــوان کرد. علی طیبنیــا بر همین اســاس تأکیــد کرد که آنچــه در شــرایط خطیــر کنونــی اهمیت دارد حمایت و پشــتیبانی کامل از رئیس جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی ایشان است.

وی در گفتوگــو بــا ایرنــا، با بیان اینکه به ســهم خود از هیــچ کمک فکری و در صــورت لــزوم و نیاز، همــکاری با دولــت دریغ نخواهم کــرد، گفت: متأســفانه در روزهای اخیر خبرهایی از مذاکراتم با رئیس جمهوری در برخی رســانهها منتشــر شده که بعضاً خاف واقع بوده و با واقعیت فاصله دارد.

طیبنیــا دربــاره گمانهزنــی برخــی رســانهها از بازگشــت وی بــه بدنــه دولــت اظهار کرد: به نظر میرســد آنچه در شــرایط خطیر کنونــی اهمیت دارد، حمایت و پشــتیبانی کامل از رئیس جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی ایشــان است تا بتوانند با طراحی و اجرای سیاســتهای مناسب به مواجهه کارآمد با تحریمهای نامشروع و تحمیلی امریکا بپردازند؛ تحریمهایی که به زعم دشمنان هوشمندانه طراحی شده است و مقابله با آن نیز هوشمندی مضاعفی را میطلبد.

وی عنــوان کــرد: در ایــن شــرایط نباید اجــازه داد انتشــار چنین اخبــار تحریف شــدهای ســبب بــروز خلــل و سســتی در پیشــبرد سیاســتها و برنامههــا­ی دولت خدمتگزار شود. وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی گفت: به عنوان یک شهروند از همه اصحاب رسانه و فعاالن اقتصادی و کارشناسان دلسوزی که دل در گرو ایران و سرافرازی آن دارند، خاضعانه میخواهم با همه توان در این مسیر گام برداشته و انرژی خویش را مصروف حاشیهسازیه­ا نکنند.

طیبنیــا افزود: من نیز به ســهم خود از هیچ کمک فکــری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت تدبیر و امید دریغ نخواهم کرد تا به فضل الهی و همفکری همه صاحبنظران و کارشناســا­ن خبره و همراهی آحاد ملت، کشــور عزیزمان از این گردنه حساس نیز با سربلندی و سرافرازی عبور کند. در هفتههای اخیر برخی رسانهها با توجه به حضور طیبنیا در دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقاب اسامی، از احتمال بازگشت وی به تیم اقتصادی دولت و رایزنی رئیس جمهوری با وی خبر دادند. پیگیریها نشان میدهد وی این هفته عازم حج میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran