Iran Newspaper

هر روز با شــما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

-

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

اولویت فروش خودرو به دارندگان خودروهای فرســوده / علی ابیانی: پیشــنهاد میکنم کسانی که خودرو فرسوده باالی 10 سال دارند در اولویت فروش خودرو از ســوی خودروسازها قرار گیرند که هم به محیط زیســت کمک کنیم و هم کســانی که خودرو نیاز دارند خودرو در اختیارشان قرار گیرد.

وضعیت ســردرگم محدودیت سرعت در اتوبان بابایی / نام محفوظ: در گذشته ســقف ســرعت مجاز در اتوبــان بابایــی، 100 کیلومتر بود ولی چند وقت اســت که در فواصــل مختلــف ایــن اتوبان، محدودیت ســرعت بیــن 80 تا 90 تعیین شــده اســت و خیلی از جاها تابلوی محدودیت ســرعت نصب شــده است و رانندگان را دچــار ســردرگمی میکند و با ایــن کار تعداد زیــادی از خودروها جریمه شــدهاند. میخواســتم بگویــم کجای دنیــا در یک اتوبان این همه تغییر ســرعت در مقاطع مختلف اتوبان وجود دارد. از مسئوالن ذیربط درخواست پیگیری موضوع را دارم.

قانون منع بهکارگیری بازنشســتگ­ان را اجرا کنید / ســلیمان بلغار: مصوبه منع به کارگیری بازنشســتگ­ان در مشــاغل دولتی از ســوی شــورای نگهبان مهر تأییدی بر اجــرای تمام و کمال این بخشــنامه اســت و تمامــی ادارات و ارگانها میبایســت این قانون را کامل اجرا کنند و نه اینکه به روشهای گوناگون قانون را دور بزنند تا با این کار الاقل قدری از آمار بیکاری کاســته شــود. نســل جوان ما به قدر کافی هم تخصص و هم انرژی انجام این کار را دارند.

9 ســال از ثبتنام من در مســکن مهر ماهدشــت کرج گذشته اســت / سید علی

بطحائیان: مدت 9 ســال است که در مســکن مهر ماهدشت کرج ثبتنام کردهام ولی تاکنون خبری از تحویل مســکن مهر نشــده اســت. اینجانب در سال 89 مبلغ پیــش پرداخت اولیــه را پرداخت کردهام. طــرف قرارداد ما یک شــرکت پیمانکار است که به محل پروژه مراجعه میکنیم پروژه تعطیل شده است. لطفاً مسئوالن پاسخگو باشند.

داروی تامسولوســ­ین پوشش بیمهای ندارد / آقای کریمیان: اکثر مردان باالی 50 ســال در ایران، بیماری پروستات دارند و داروی تامسولوسین که داروی جلوگیری از حجیم شــدن پروستات اســت مصرف میکنند. این دارو مشمول بیمه نیست و بیمــه این دارو را بهعنوان یک داروی آزاد محاســبه میکند. چرا وزارت بهداشــت این دارو را که مورد مصرف اکثر مردان است از شمول بیمه خارج کرده است؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran