Iran Newspaper

به خاطر ایران همه باهم باشیم

معاون اول رئیس جمهوری خطاب به همه ایرانیان فراخوان داد - اگر ما را قبول ندارید به خاطر ایران بیاییم و به هم کمک کنیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم است مسأله امروز کشور فرسایش سرمایههای اجتماعی

-

هر روز با شــما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 021 - 88769075 پیامک: 3000451213

تحریم کاالی کــرهای / پرویز نوری - زنجان: در خبرها خواندم کــه کره جنوبی قصد دارد واردات نفــت خود را از ایران به صفر برســاند. حاال درخواســت من از مســئوالن و مراجــع تقلید این اســت که بهصــورت هماهنــگ، واردات کاالهای کرهای را به کشــور ممنوع و حرام اعــام کننــد چــون االن در تمــام خانههای ما چند قلــم کاالی کرهای وجــود دارد. وقتی آنها نفت ما را نمیخرند چرا ما باید کاالهای آنها را بخریم؟

برخــورد مناســب با آقایان زیبــاکالم و علی دایی / یک هموطــن: از مراجع قضایی درخواست داریم که اینقدر آقایان زیباکام و علی دایی را تحت فشار قرار ندهند. این افراد خدمات ارزندهای در کشور و سایر کشورها انجام دادهاند و مورد احترام و اقبال جهانی و مردم خود ما هستند. پس الزم است با این افراد با احترام برخورد شود.

بســته حمایتی اقشار آســیب پذیر / ســلیمان بلغار: اگر بســته حمایتی ۰۰6 هزار تومانی از طرف دولت برای اقشــار فقیر و بیبضاعت جامعه در نظر گرفته نشــده بود این قشــر جامعه نابود میشــد. امید است این بسته حمایتی برای تمام اقشار آســیب پذیر جامعه در نظر گرفته شــود. به همین منظور از دولت محترم تشکر و قدردانی میکنیم.

دولــت بــرای راهــکار اقتصــادی حقالزحمــه بدهد / یــک مخاطب: مســئوالن در رســانهها اعــام کردنــد دولت میتوانــد ارائه راهکار از ســوی مــردم را در قبال پرداخت حق الزحمه انجام دهد تا همه مشــتاق شوند و راهکار مناسب به دولت بدهنــد. بــا این کار حتــی مخالفان هم انگیزه پیــدا میکنند و بهدنبــال ارائه ایده و راهکار مناسب خواهند بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran