Iran Newspaper

از شناخت سرطان تا محصول جدید آئودی

- بـــرترین هشتگها

با اینکه عالمت هشـــتگ )#( توســـط توئیتر معروف شـــد، ولی هماکنون دیگر شـــبکههای اجتماعی نظیر فیسبوک، اینســـتاگ­رام ...و هم برای عالمتگذاری مطالب خود از آن استفاده میکنند. هشتگ به زبان ساده به معنی کلمه کلیدی است که بدون فاصله با عالمت # برچسبگذاری میشود تا دیگر کاربران پس از درج این عالمـــت براحتی بتوانند تمام مطالب با این عنوان را در کوتاهترین زمان پیدا کنند. در اینجا فهرســـت محبوبترینه­شتگهاطییکه­فتهگذشتهآو­ردهشدهاست.

#DiaMundial­delCancerd­eMama

این عبارت بهخاطر روز جهانی شــــناخت سرطان مــــورد توجه قرار گرفــــت و کاربران با این هشــــتگ تجاربخودبر­ایمبارزهبا­اینبیماریر­ابهاشتراک گذاشتند. در این هشتگ گفته شد آگاهی از سرطان پستان، آموزش و تحقیق مهمترین مسائلی است کهمردمجهان­بایدبهآنتو­جهکنند.

‪#Cáncer DeMama‬

بهمناسبترو­زجهانیسرطا­ن،کاربراناسپ­انیایی زبان با به اشـــتراک گذاشتن این عبارت بهصورت ویژهبرشناخ­تسرطانپستا­نتأکیدکردن­د.

‪#Nick Clegg‬

نیک کِلگ معاون نخســـتوزی­ر اســـبق بریتانیا و رئیـــس حزب لیبـــرال دموکرات این کشـــور به اســـتخدام شـــرکت فیسبوک درآمـــد. او از این پـــس مدیریت مرکـــز ارتباطـــا­ت و فعالیتهای بینالمللــ­ـی فیسبوک را برعهـــده دارد و اعالم کرده است که از این طریق میکوشد شکاف میان دنیای فناوری و سیاست را از میان بردارد.

‪#Days Gone‬

شـــرکت ســـونی تصمیم گرفت بـــازی محبوب ‪Days Gone‬ را بـــا تأخیر در تاریخ 26 آوریل 2019 عرضـــه کند و ایـــن اتفاق کـــه اعتـــراض کاربران کنسول بازی PS4 را بهدنبال داشت، این هشتگ را مورد توجه قرار داد.

#iPhoneXS

ســـرانجام گوشـــی ارزان اپل موســـوم بـــه آیفون ایکـــساس برای پیشفروش عرضه شـــد و این اتفاق باعث شـــد کاربران خبر مذکور را با همین هشتگ مورد توجه قرار دهند.

#Audi

این هفته شـــرکت آئـــودی یکـــی از محصوالت محبوب و قدیمی خود یعنـــی S8 را بهروز کرد و مـــدل جدید آن را با نـــام Q8 روانه بازار کرد. این اتفاق باعث ترند شدن این هشتگ شد.

‪#John Bolton‬

جداللفظیشد­یدمیان«جانبولتون»و«جانکلی» دو نفر از مشـــاوران ارشـــد کاخ ســـفید بر سر چگونگی مدیریت مسأله مهاجرت غیرقانونی به امریکا باعث شداینهشتگم­وردتوجهکار­برانقرارگی­رد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran