Iran Newspaper

ادای دین سینا سرلک به خانواده شهدای منا

-

نام سیناســرلک با ســریال «شهرزاد» و همــکاری خوبــش بــا محســن چاووشــی گره خورده اســت، هنرمند خوشصــدای موســیقی ســنتی کــه فعالیــت و تجربــه بســیاری درعرصه موســیقی فیلــم داشــته و تازهتریــن تجربــه خــود را درســریال «حوالــی پاییز» با موضوع شهدای منا که ازشبکه سه سیما پخش شد به نمایش گذاشت.

او همــکاری بــا ایــن مجموعــه را تجربــه بســیار خوبــی عنــوان و بیــان میکنــد: «پیغامهــای متفاوتــی از ســوی مخاطبــان در مــورد ســریال «حوالــی پاییــز» دریافــت کــردم کــه برایــم باعــث خوشــحالی اســت کارهایــی را کــه بــه مــردم عرضــه میکنم با اســتقبال مواجه میشود و ماندگار است.»

او برایــن نظــر اســت «ســریال «حوالــی پاییــز» بیانگربخشـ­ـی از واقعیتهایـ­ـی اســت کــه دردنیــا رخ داد و دراین ســریال اشاره بسیار بجا و خوبی به آن شــود. «هر کدام از ما» با تماشای این ســریال خودمان را جای خانوادههای این عزیزان گذاشتیم که با چه نیتی به این ســفر رفتند و بدون هیــچ گناهی درگیراین ماجرا شــدند و هیچگاه بازنگشتند.

ایــن ماجــرا تنهــا مربوط به کشــور ما نبود و بســیاری از مردم کشــورهای دیگــر در ایــن حادثــه جــان باختنــد. مــن نیز بــه نوبه خــود وظیفــه خودم دانســتم کــه بــا حضــور دراین پــروژه ادای دینــی بــه خانــواده ایــن عزیزان کنــم. من همیشــه بــرای مــردم عزیز کشــورم و به عشــق آنها آواز خوانده و میخوانم.»

ســرلک در ارتباط با تفاوت اجرای موســیقی در فیلمهایــی بــا مضمــون خــاص ماننــد حوالــی پاییــز و ســایر قطعات گفت: «هــر قطعهای که من میخوانــم توأم با حال و هوای درونی مــن اســت. چــون فــراز و نشــیبهای بســیاری در مســیر زندگــی مــن هــم وجود داشته اســت. امیدوارم همیشه در کنــار هــم بــا مهــر زندگــی کنیــم و کارهای بعدی من نیز برای مردم و از جنس و دل آنها باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran