Iran Newspaper

نظــــــــ­ر مـــــردم

-

کــم کاری آمــوزش و پــرورش گلستان درباره بازنشســتگ­ان فرهنگی ‪:0905...286 /‬

5 سال پیش بازنشسته شــدم اما هنــوز بعد از این همه ســال، طلبهای گذشــته مــا را ندادهاند. اداره آموزش و پرورش گلســتان فکری به طلــب بازنشســتگ­ان فرهنگی کنــد. چرا اســتانهای دیگر خوب رسیدگی میکنند اما گلستان این طور نیست.

مشکل تهیه ارز دانشجویان خارج از کشور / خانم حسین زاده:

شــما را به خدا دولت فکری بــرای خانوادههای­ی کند کــه بــا هزار مشــکل فرزند خــود را برای ادامــه تحصیل به خــارج فرســتادها­ند. فرزنــد ما بــا دالر 3700 تومــان برای ادامــه تحصیــل به خــارج رفــت االن با ایــن وضعیت چه کنیــم. ایــن مشــکل همــه خانــواده هاســت. از مســئوالن درخواست رسیدگی داریم.

امســال یک گالبی هم نخوردیم / :0919...515

اگر برخی میوه جات برای ســالمتی انسان خیلی خوب است چرا به خارج کشــور صادر میشــود. امســال حتی یک گالبی هم نتوانســتی­م بخوریم در صورتــی که کشــورمان تولیدکننده گالبــی اســت. صــادرات آبزیــان و خشــکبار و میوههــا عظیمترین ظلم به ملت کم درآمد ایران است.

گرانفروشــ­ی داروی تولید داخــل / مرتضی گنجی:

امروز اینجانــب یک قرص گلی کالزید 80 از داروخانه به قیمت 13 هــزار تومان تهیه کردم ولی چند روز پیش از داروخانه دیگــری با برنــد کارخانه دکتــر عبیدی به قیمــت 18 هزار تومــان خریــدم. ســؤال من این اســت کــه ایــن دارو تولید داخــل اســت چــرا دو شــرکت داخلی بــا اختــالف قیمت زیــادی یک دارو را عرضــه میکنند؟ چه کســی بر این امر نظارت دارد؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran