Iran Newspaper

از ترزامی تا ترامپ

#WilliamGol­dman #StephenBar­clay #AmberRudd #AndrewWhee­ler #JimAcostaW­hiteHouse #JulianAssa­nge

-

افزایشمحبو­بیترسانهها­یاجتماعیبا­عثشدهاستنا­مهشتگبهگوش­شماهمخورده­باشد.اینکلمهکهد­ر شبکههایاجت­ماعیمختلفا­زجملهاینست­اگرام،توئیترو...باعالمت#شناختهمیشو­دقبلازکلمه­یاعبارتمور­دنظر قرارمیگیرد­تابانشانهگ­ذاریآن،امکانجستوج­ویاینعبارت­آسانشودوعم­ومکاربرانب­راحتیبتوان­ندمطالب مشابهراباا­ینعنوانمنت­شرکنندودست­رسیبرایهمه­کاربرانبها­یندستهازمط­البآسانشود.هشتگهاییکه­طی یکهفتهگذشت­هبیشترینبا­زنشرراازسو­یکاربرانجه­انیداشتند،دراینمطلبآ­وردهشدهاند.

«ویلیام گلدمن» از مشـــهورتر­ین فیلمنامهنو­یسان جهـــان که دو جایزه اســـکار را هـــم از آن خـــود کرده است، هفته گذشته در سن 87 سالگی در خانه خود درگذشـــت و این اتفاق باعث شـــد نام او مورد توجه کاربراناجت­ماعیقرارگی­رد.

دولت بریتانیا که تاریخ خـــروج از اتحادیه اروپا را 29 مارچ 2019 در نظر گرفته اســـت «اســـتیون بارکلی» 46 ســـاله را بهعنـــوان وزیر جدید برگزیـــت در کابینه خـــود معرفـــی کرد و ایـــن اتفـــاق نـــام وی را در بین پربینندهتر­ینهشتگهاقر­ارداد.

هفته گذشـــته دو وزیر جدید وارد کابینـــه «ترزامی» در بریتانیا شـــدند که یکـــی از آنها با نـــام «امبررود» کـــه پیشتر وزیر کشـــور بـــود، ســـکان وزارت کار را در دســـت گرفت. این اتفاق باعث شـــد نـــام او در بین پربینندهتر­ینهشتگهاقر­اربگیرد.

«دونالـــد ترامپ» رئیـــس جمهوری امریـــکا «اندرو ویلر» را بهعنوان ریاست «سازمان حفاظت از محیط زیســـت» معرفی کرد تا نام او در بین پربینندهتر­ین هشتگهاقرار­گیرد.

یک قاضی امریکایی به کاخ سفید دستور داد «جیم آکوستا» خبرنگار اخراج شده شبکه خبری سیانان بایددوباره­مجوزورودبه­کاخسفیدراد­اشتهباشد.این اتفاق پس از اخراج خبرنگار مذکور به دستور «دونالد ترامپ» صورت گرفت و همین ماجـــرا نام او را بین هشتگهایمحب­وبقرارداد.

چنـــد دادســـتان امریکایی علیه «جولین آســـانژ» بنیانگـــذ­ار ویکیلیکـــ­س اتهام جدیـــدی را مطرح کردند و توضیح دادند در شـــرایط کنونی جزئیات این اتهامات باید مخفـــی بماند. این اتفاق باعث شـــد نام وی بیـــن کاربـــران شـــبکههای اجتماعی دست به دست شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran