Iran Newspaper

هــر روز بــا شــما در اینجــا خواهیــم بــود، صدای شــما، حرف شما و پیشــنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

-

پیــاده روســازی اولویت شــهرداری باشــد / اصغــر عابدی: از شــهردار جدیــد تهــران درخواســت داریــم کــه موضــوع پیادهروســ­ازی را محوریــت قــرار دهنــد. برای مثــال خیابان 17 شــهریور حد فاصل میدان امام حســین(ع) تا میدان شــهدا با ســنگفرش تبدیل به پیاده روًشــد ولی متأســفانه با گذشت یک ســال قسمتی از این پیاده رو حذف و مجددا به سواره رو تغییر پیدا کرد. خواهشمندیم این طرح در سایر مناطق تهران جهت تشویق مردم به پیاده روی اجرا شود.

پاســخگو نبودن مؤسســه کاســپین نســبت به ســپرده گذار / زهرا کریمی:

پدر اینجانب مدت 5 ســال اســت که در مؤسســه بدرالطــوس که بعدها به مؤسســه کاســپین تغییر نام داد ســپرده گذاری کردند و نه تنها هیچ سودی به ما نمیدهند بلکه هر بار هم که بابت دریافت پول خود به شعبه سنوات مشــهد مراجعه میکنیم در پاســخ میگویند فعالً پول نداریــم و دولت به حساب مؤسسه پولی واریز نکرده است. به شعبه مرکزی مراجعه میکنیم پاســخ قانعکنندها­ی به ما نمیدهند و از پرداخت پــول خودداری میکنند. االن مــادر اینجانــب بیمــار اســت و پول جهــت جراحی ایشــان نداریــم. از مسئوالن درخواست پیگیری دارم.

چرا ســبد کاال بــه ما پیک موتوریها تعلــق نمیگیرد؟ / آقای ســلطانی: اخیراً دولت اعالم کرده که قرار اســت به افرادی که درآمد آنها زیر 3 میلیون تومان اســت سبد کاال یا بســته حمایتی پرداخت شود. ســؤال من از دولت این است: پس تکلیف اینجانب و امثال اینجانب که هیچ گونه شغل ثابت و بیمه نداریم چیست؟ چرا این سبد به ما تعلق نمیگیرد؟ ما که فقط از طریق پیک موتوری خرج زندگی را با هزار زحمت تأمین میکنیم تکلیفمان چیست؟

تبدیل فضــای پارک به ســاختمان اداری / آقای نوروزی: شــهرداری قزوین 200 متــر از فضای پارک محلی واقع در شــهرک شــهید رجایــی را تبدیل به ســاختمان اداری کــرده و هرچــه هم اهالــی منطقه اعتــراض میکنند هیچ نتیجهای نداشته است.

عدمکمکبهمع­لولازسویکا­رمندانبانک/خانمکاظمی:اینجانب معلول حرکتی هستم و با ویلچر برقی تردد میکنم. چهارشنبه 30 آبان به بانک ملی شــعبه نازی آباد جهت انجام کار بانکی مراجعه کردم ولی با توجه به شــرایط جسمیام هیچ یک از کارکنان بانک حاضر به کمک به اینجانب جهت انجام کار بانکی نشدند. این در حالی بود که مراجعین به بانک حاضر به کمک بودند اما کارمندان دریغ کردند.

درخواســت کمــک به زندانیان مالــی / یک مخاطب: بــرادر اینجانب بهنام حســین حســین خانی مدت 9 ســال اســت که به علت بدهی در زندان است و هیچ گونه حامی مالی که بتوان به او کمک کرد ندارد. تمام جوانی او در زندان در حال تباه شــدن اســت. از خیرین و مردم دلســوز کشــور درخواســت دارم به برادرم کمک کنند تا وی به آغوش خانواده برگردد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran