Iran Newspaper

احزاببایدد­رشبکههایاج­تماعیحضورد­اشتهباشند

حسینی بوشهری در مجمع عمومی حزب مؤتلفه:

-

آیــتاهلل هاشــم حســینی بوشــهری، عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه «یکی از کارکردهای مهم یک حزب اســامی حضــور در شــبکههای اجتماعــی اســت»، گفت: تمام کشــور باید توسط احزاب رصد شود تا بتوانند مسائل کشور را به خوبی درک و بررسی کننــد و از ســوی دیگــر عملکردهــا­ی احــزاب بایــد در مقابــل چشــم مــردم باشد.

به گزارش ایســنا، وی روز پنجشــنبه طــی ســخنانی در دوازدهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه اســامی با بیان اینکــه «امــروز حــزب دیگــر معنــای گذشــته خــود را ندارد»، اظهــار کرد: در عصر حاضر حزب، سازوکاری است که در تشکیل قوا و انتخابات نقش آفرین اســت و میتواند تغییر ایجاد کند. وی اظهار کــرد: یک حزب در عین حال که خود باید بینش سیاســی داشته باشد، توانایی روشــن ســاختن جامعه را هم باید داشته باشد. احزاب نباید موسمی باشــند و تنهــا بــرای مــدت انتخابــات تعریف شوند و در نهایت اینکه حزب باید رســانهای باشــد چون حزب بدون رسانه همانند سرباز بدون ساح است. ■ واکنش حبیبی به سخنان حجاریان درباره دولت روحانی

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسامی هم در این مجمع در واکنــش به ســخنان ســعید حجاریان در نقــد دولت حســن روحانی، گفت: جالب اســت که حاال بخش مهمی از جریــان اصاحطلبــی از مدتــی پیش بــه نمــک نشناســی نســبت بــه آقای رئیس جمهــور پرداختهانـ­ـد و با نگاه به انتخابات آینده در مواردی از آقای روحانی تبّری هم میجویند.

وی با بیان اینکه «شــرایط خاص مدیریتــی در قوه مجریــه و پس از آن در قــوه مقننــه در طــول چهــار ســال گذشته، تأثیر خاص خود را بر فضای سیاســی جامعــه و رویکــرد حــزب گذاشــته اســت»، اظهار کــرد: تحزب در ایــن دوره بــا محدودیتهــ­ای متعــدد مواجــه بــود و رســالت ایجاد انســجام و اتحــاد نیروهــای انقابی و ارزشــی و حضور ســازمان یافتــه آنها در صحنههای متعدد، بسی دشوارتر شده بود.

وی همچنین بــا بیان اینکه «تیم اقتصــادی دولــت تاکنــون عملکــرد مطلوبی نداشته اســت»، اظهار کرد: بــا تقدیــر از نقــاط قــوت دولــت در اداره امور کشــور چنانچه تجدید نظر اساســی در ترکیــب این تیــم و برخی از مبانی سیســتمی اقتصــاد به عمل نیایــد، مشــکات اقتصــادی مــردم افزایــش پیــدا خواهد کــرد و موضوع مهم در این میــان غیر از ترکیب تیم اقتصادی دولت، نوع باور آنان است کــه به نظر مــا ایرادات مهمــی به آن وارد است.

دبیــرکل حــزب مؤتلفــه اســامی در بخــش دیگری از ســخنانش تأکید کرد: توسعه شبکههای مجازی بدون نظارت الزم و بدون جلوگیری از سوء اســتفاده نااهان و نامحرمــان از این رســانه گســترده قطعاً زیانآور اســت و بایــد نگرانی خانوادههــ­ای ایرانی و آســیب دیدن نهاد خانواده را در این زمینــه مورد توجــه قــرار داد و برنامه مداوم و مناسب برای آن داشت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran