Iran Newspaper

هــر روز بــا شــما در اینجــا خواهیــم بــود، صدای شــما، حرف شما و پیشــنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

-

چــرا بیمه کارگر ســاختمانی هر شــش مــاه یک بار قطع میشــود

:0938...581/ لطفــاً بــه گــوش رئیــس ســازمان تأمیــن اجتماعی برسانید که یک کارگر ساختمانی چند بار باید برایش بازرسی انجام بگیرد که ثابت شود کارگر ساختمانی است تا هر شش ماه یک بار بیمهاش قطع نشود.

مشــکالت هزینه درمان بازنشسته ارتش / فخراهلل فرزانه: اینجانب بازنشسته ارتش هســتم و از ســال 90 در تیرماه به بیماری ســرطان ابتا پیدا کردم. اخیراً مبلغــی بهعنوان هزینه درمان بیماری - حدود 98 هــزار تومان - به اینجانب پرداخت میشــود ولی در ذیل فیش حقوقی اینجانب چنین قید شــده که اگر در پایان دی ماه سالجاری مدارک پزشکی دال بر بیماری سرطان ارائه نشود این مبلغ قطع خواهد شــد. تمام مدارک پزشکی اینجانب در بیمارستان 501 ارتش موجود اســت و قباً هم ارائه داده ام. براحتی میتوانند هر مدرکی را که میخواهند از بیمارستان بگیرند یا از آن بیمارستان استعام بگیرند.

بوروکراسی و درخواست یک هموطن / ایرج خالدیان: جانباز 10 درصد ناجا هســتم و درصد جانبازیام از طرف ناجا تشخیص و تأیید شده است و پرونده اینجانــب را به کمیســیون مــاده 3 امور ایثارگران اســتان کردســتان و از آنجا به کمیســیون ماده 16 اســتان تهران ارجاع دادهاند اما با گذشــت چهــار ماه هنوز کمیســیون ماده 16 جانبازان تهران تأییدیه و جوابیــه پرونده اینجانب را نداده است. از مسئوالن محترم تقاضای رسیدگی دارم.

سود ناچیز سهام عدالت را نمیخواهم / فتحاهلل عدنی: اینجانب بازنشسته ســازمان تأمیــن اجتماعــی هســتم. ایــن ســود ناچیــز ســهام عدالــت را مــن نمیخواهــم. طبــق وعدهای کــه داده بودند قرار بود بعد از 10 ســال ســود این ســهام عدالت را محاسبه و به سهامداران پرداخت شود ولی هماکنون طی 12 سال گذشته هیچ پولی بابت سهام عدالت به ما پرداخت نکردهاند.

نحوه محاســبه سبد کاال چگونه است؟ / نظام دوست: پرداخت مبلغ کمک هزینــه ســبد کاال بر چه معیار و اساســی محاســبه شــده اســت؟ بــرای مثال به خانواده ما که ســه نفر بودیم 200 هزار تومان پرداخت شــده اســت. برای یک خانــواده 7 نفــری، 40 هــزار تومان و بــرای یک خانواده دو نفــری، یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت شــده اســت. لطفاً مســئوالن پاسخگو باشند که این پرداخت بر چه اساسی بوده و چه معیاری را در نظر گرفتهاند؟

آسانسورهای­قفلشدهایست­گاهمتروسعد­ی/فتحینژاد:ایستگاه مترو سعدی چهار دســتگاه آسانســور دارد ولی مدتی است که مســئوالن ایستگاه ورودی هر چهار دســتگاه آسانســور را قفل کردهاند و مردم نمیتوانند از این آسانســوره­ا اســتفاده کننــد. از مســئوالن محتــرم متــرو خواهشــمند­یم فکــری به حــال ما سالمندان کنند و امکان استفاده از این آسانسورها را فراهم نمایند.

فروشآبشــر­بدرخرمشهر/ایلخانی:در سفری که به شهر خرمشهر داشتم مشاهده کردم مردم این شــهر آب شــرب خود را خریداری میکنند که این زیبنده کشور اسامی ما نیست. از مسئوالن محترم درخواست رسیدگی و حل مشکل آب شرب این شهر را داریم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran