Iran Newspaper

نظــــــــ­ر مـــــردم

-

■ ســاخت و ســازهای غیــر مجــاز در

مرتضیگرد/ ســلیمان بلغار: ساخت و ســازهای غیرمجــاز و گاه مجــاز در منطقه مرتضیگرد یا همان فیروزبهرام باعث نابودی باغهــا و فضــای ســبز آن منطقــه و همچنیــن افزایش حاشیه نشــینی در این منطقه شده اســت. از مسئوالن مربوطه باالخص شــهرداری درخواســت داریم با این قبیل ساختوسازها برخورد کنند تا شاهد از بین رفتن فضای سبز نباشیم.

■ انتقــاد به نحوه عملکرد ســازمان تعزیرات حکومتی/

آقای اصغرنســب: چــرا ســازمان تعزیرات بــه صورت حرفــهای با موضوع گرانفروشــ­ی برخــورد نمیکند کار سازمان تعزیرات شده فقط جریمه کردن افراد که این کار برای مردم هیچ فایدهای ندارد چون فرد متخلف و گرانفروش قطعاً این مبلغ جریمه را دوباره با افزایش

قیمــت کاالهــای خــود جبــرانًمیکنــد ایــن کار هیــچ منفعتی برای مردم ندارد لطفا در نحوه عملکرد خود تجدید نظر کنند.

■ تقاضــای درخواســت ســبد کاال دارم/ ‪:0916 ...447‬

حدود 25 ســال تحت پوشــش بهزیستی خمینی شهر اصفهان هســتم و بیکار. به من مستمری نمیدهند و ســبد کاال 200 هــزار تومانی هم به مــن تعلق نگرفت. در حالــی کــه ســبد کاالی 200 هزارتومانـ­ـی متعلــق به تمــام کارمنــدان و کارگــران حقوق بگیر زیــر 3 میلیون تومــن اســت. من که بیمار هســتم و مســتمری هم به مــن نمیدهنــد چرا ســبد کاال به من تعلــق نگرفته. از مسئوالن خواهشمندم رسیدگی کنند.

■ درخواســت کمک یک هموطن: تاکنــون 2 بار تحت عمــل جراحی ســتون فقــرات قــرار گرفتهام و قــادر به کار کــردن نیســتم. در حــال حاضر دیســک گــردن هم

دارم و بایــد مــورد عمل جراحی قــرار بگیرم. اینجانب مســتأجر و دارای 2 فرزند هستم. جهت عمل جراحی در بیمارســتا­ن امامخمینــ­ی اقــدام کــردهام ولــی قادر بــه تأمین هزینههای اولیه و بســتری شــدن نیســتم. از خیرین و مردم عزیز درخواســت کمــک دارم تا بتوانم مجدداً سالمتی خود را بهدست آورم.

■ نمایشــگاه­های عرضــه کاال/ آقــای ریحانــی: ماهیــت نمایشگاهها­ی عرضه کاال در همه جای دنیا صرفاً به منظور آشنایی بیشتر مردم با کاال است ولی در ایران نمایشگاهها­ی عرضه کاال عمالً تبدیل به فروشــگاه شــده اســت که اقدام بــه عرضه کاال بــدون فاکتور و پرداخت مالیــات میکند که هیــچ کمکی بــه تولیدکننده نمیکند و صرفــاً باعث از بین رفتن برخی از اصناف شــده و به این قشر آسیب میزند. از مسئوالن درخواست داریم با این کار برخورد کرده و نظارت بیشتری در این خصوص انجام دهند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran