Iran Newspaper

هــر روز بــا شــما در اینجــا خواهیــم بــود، صدای شــما، حرف شما و پیشــنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

-

■ چــرا بســته حمایتی به مــا نمیدهید؟/ علیرضــا فردی: با 17 ســال ســابقه بیمه چرا بســته حمایتی را که از طریق یارانه مشخص شده بــه ما نمیدهید، خیلی از مردم تحت حمایت هیچ بیمه و نهادی نیســتند و بــا دریافت یارانه امــورات زندگی خــود را میگذرانند. از کارشناســا­ن محترم تقاضا دارم بستههای حمایتی به دست نیازمند برسد.

■ پتانســیل بســیج برای مبارزه با گرانــی/ فریدون شــیری: وقتی دولــت مرتب اعالم میکند ما االن در جنگ اقتصادی هســتیم چرا از ظرفیتهای بسیج که یک نیروی عظیم در کشور است استفاده نمیکند؟ یا با طراحی یک برنامه از طریق گوشی تلفن همراه نسبت به اطالعرسانی قیمت کاالها به مردم اقدام الزم را به عمل نمیآورد؟

■ رســیدگی به وضعیت واحدهای مسکونی در طرح منطقه کوهســار/ آقای حیدری:

منزل ما در طرح فضای سبز شهرداری منطقه 5 قرار دارد و از هرگونه ارائه خدمات شهری محروم هستیم. لذا از شهرداری منطقه 5 درخواست داریم نسبت به تعیین تکلیف واحدهای مسکونی که عمالً در حال فرسوده شدن است اقدام کند.

■ مزاحمتهــا­ی پیامکهــای تبلیغاتی/آقــای جهانبخش: شــرکت مخابــرات چرا مشــکل پیامکهــای تبلیغاتــی مزاحــم را حــل نمیکنــد؟ روزانــه 10 الــی 15 پیــام تبلیغاتی برای من ارسال میشود که جنبه مزاحمت دارد. با شرکتهای تبلیغاتی هــم که تماس میگیریم و اعتــراض میکنیم با کمال گســتاخی میگویند هر کاری کــه میخواهیــد انجام دهیــد. لطفاً مســئوالن محترم شــرکت مخابرات بــا اینگونه شرکتهای تبلیغاتی برخورد جدی انجام دهند.

■ کاهش برگههــای دفترچه خدمــات درمانی/آقای نویدی: کاهش تعــداد برگههای دفترچه بیمه درمانی برعهده کدام ســازمان اســت؟ تعداد برگههای دفترچه بیمه از 25 بــرگ کاهــش پیــدا کرده و بیماران را با مشــکل مواجه کرده اســت. این کار جز اذیت اقشار بازنشسته و سالمند فایده دیگری دارد؟ لطفاً مسئوالن در این خصوص تجدیدنظرکن­ند.

■ راهانــداز­ی خط مترو آزادی اندیشــه/جالل دلکانــی: لطفاً فکری بــرای افتتاح خط متروی آزادی، اندیشه بکنید. مردم زمان بسیار زیادی را در ترافیک سپری میکنند. با افتتاح این خط از ترافیک خالص میشــویم. مســئوالن هر ساله وعده افتتاح این خط مترو را میدهند ولی پس از چندی به فراموشی سپرده میشود.

■ درخواست یک هموطن/ حسین زحمتکش: عمل جراحی نخاع را انجام دادهام و تحت پوشش سازمان بهزیستی میباشم. مدت یک سال است که هیچگونه حقوقی به اینجانب از ســوی بهزیســتی پرداخت نشده اســت. از مسئوالن محترم بهزیستی درخواست مساعدت و همیاری را دارم.

■ آلودگــی صوتــی خریداران لوازم دســت دوم/محمــود فخر تهرانی: وانــت بارهای خریــدار لوازم دســت دوم (سمســاری) با ایجاد ســر و صــدا و مزاحمــت در مناطق مختلــف تهران اقــدام به خریــد و فروش میکنند. و هیچ کس پاســخگو نیســت. از مسئوالن درخواست داریم چارهای به منظور حفظ آرامش شهروندان انجام دهند.

■ مجازات عامالن شهادت مدافعان وطن/ سیدعلی میراصالنی: دست خائنان یک بار دیگر از آستین وطن فروشان بیرون آمد و جمعی از مدافعان وطن را در سیستان و بلوچســتان به خاک و خون کشــیدند.از مســئوالن عالی نظام درخواست داریم که عامالن این جنایت را به اشد مجازات برسانند. من به عنوان یک ایرانی وطنپرست این حرکت را محکوم میکنم.

■ عــدم پرداخــت بســته حمایتی: شــهروندی از شــهر بروجــن اســتان چهارمحال و

بختیاری: کارگر ســاده ســاختمانی هستم و 4 سال سابقه بیمه دارم که با مبلغ یارانه زندگی میگذرانم، تاکنون هیچ بســته حمایتی به من تعلق نگرفته اســت. لطفاً از مسئوالن میخواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

■ راهانــداز­ی خط بیآرتــی در اتوبان همت/ آقای صادقی: از شــهرداری در خواســت داریم در اتوبان همت، خط بیآرتی راهاندازی کند تا اندکی از ترافیک اتوبان همت کاســته شــود. خط بیآرتی در اتوبان چمران باعث کاهش ترافیک شده است. لطفاً مسئوالن محترم شهرداری در این خصوص اقدام نمایند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran