Iran Newspaper

نصف جمعیت ایران قبل از انقالب زیر خط فقر بودند

-

فرمانده کل ســپاه پاســداران انقاب اســامی گفت: سپاه پاســداران مردممداری و مردم یاری را در دستورکار خود قرار داده که نتیجه آن در ســالهای آینده کاماً مشخص میشــود. به گزارش مهر، سرلشــکر محمدعلی جعفری صبح چهارشنبه در مراســم اهــدای هزار ســری جهیزیه به زوجهــای جوان در طــرح ترویج ازدواج آســان افــزود: عمل صالح در کنار ایمان بایــد محور زندگی همگان باشــد تا شــاهد برکات و آثار فراوان باشــیم. وی ادامه داد: ســپاه پاســداران مردممــدار­ی و مردم یاری را وظیفــه خود میداند که در کنار مباحث دیگر همواره در کنار مردم باشد و انتظاری است که رهبری از سپاه و بسیج دارند. فرمانده ســپاه یادآور شــد: سپاه و بســیج وظیفه دارند در عرصه سازندگی، محرومیتزدا­یــی و خدمات اجتماعی وارد شــوند و طرحهای مختلفی در کشور انجام شده و ادامه دارد. کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه برای کمک به مردمی که مشکل دارند در دستور کار سپاه پاسداران قرار گرفت و استان فارس در این بخش بسیار موفق است.

سرلشــکر جعفــری با بیــان اینکه در چهلمین ســالگرد پیــروزی انقاب اســامی شــاهد موفقیتهــا­ی مختلف هســتیم، گفت: دشــمنان به دنبال ناامید کردن هســتند اما شــاهدیم که درصد مردمی که زیر خط فقر زندگی میکننــد از ۶۴ درصــد قبــل از پیروزی انقاب امروز به ۰۱ درصد رســیده که در مقایســه با قبل از انقاب شــاهد کاهش ۶۳ درصدی هســتیم زیرا نیمی از جمعیت کشــور قبل از انقاب زیر خط فقــر زندگی میکردند. وی افزود: بــا وجــود این رشــد با توجه به مشــکاتی که وجود دارد و دشــمنان جنگ و تحریــم اقتصــادی را آغاز کردند بیش از گذشــته توجه بــه طبقات محروم وجود دارد که نکته بسیار مهمی است.

سرلشــکر جعفــری تأکید کرد: ۰۴ ســال را طــی کردیم اما اگــر بخواهیم زمان پیشــرفت و توســعه اروپا را در نظر بگیریم، شاهد شتاب و رشد بسیار باال در جمهوری اسامی خواهیم بود.

اخبــــار

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran