Iran Newspaper

هر<تریپ> چند؟

گزارش «ایران» از افزایش مصرف مخدرهای جدید در جامعه

-

روز گذشــته دومیــن نشســت کمیتــه همکاریهای رســانهای ایران و روسیه با حضور سفیر ایران در فدراسیون روسیه، معاونــان وزیــران فرهنگ و ارتباطات و تنــی چند از نمایندگان برخــی از رســانههای تــراز اول دو کشــور در مســکو آغــاز شــد. بهگزارش ایرنا از مســکو، در این نشســت قرار است دو طرف در خصوص پیشــبرد اهداف مد نظر و بررسی توافقهای بهدست آمده در نخســتین نشســت کمیتــه همکاریهای رســانهای به تبادل نظر و گفتوگو بپردازند. پیشبینی میشود در پایان این نشست، توافقنامه همکاری رسانهای در قالب کمیته رسانهای ایران و روسیه میان «محمد خدادی» و «الکسی کنستانتینو­یچ ولین» معاونان وزیران فرهنگ و ارشاد اسالمی ایران و توسعه دیجیتالــی، مخابــرات و ارتباطات جمعی روســیه امضا شــود. گفتنی اســت، هیأتی از مدیران رسانهای ایران دیروز به ریاست معاون وزیر فرهنگ و ارشــاد اســالمی برای شــرکت در دومین نشســت کمیتــه همکاریهــا­ی رســانهای ایــران و روســیه وارد مسکو شده است. در این دور از گفتوگوها زمینههای همکاری و همافزایــی در حــوزه رســانه بین دو کشــور در راســتای تقویت مناســبات سیاســی، اقتصــادی و فرهنگی و پیگیــری توافقها و تفاهمات اولین دور گفتوگوها که سال گذشته در تهران برگزار شد، توسط نمایندگان رسانههای دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بازدیــد از مراکــز رســانهای و آشــنایی با تجربیات روســیه در ایــن زمینــه و گفتوگو بــا اندیشــمند­ان و صاحبنظران روســیه و همچنیــن شــرکت در همایــش ایرانشناسـ­ـان روس از دیگــر برنامههــا­ی پیشبینــی شــده هیأت رســانهای ایران در روســیه است. ضمن اینکه هیأت رسانهای ایران ظهر دیروز از تلویزیون زویزدا(ســتاره ســرخ) وابســته به وزارت دفاع روســیه دیــدار و با مسئوالن آن به گفتوگو و مذاکره پرداختند.

مهــدی شــفیعی معــاون خبرگــزاری ایرنــا و مدیرعامــل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، مجید قلیزاده مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نادعلیزاده مدیرمسئول پایگاه خبری جماران، مهران کرمی مدیرمسئول روزنامه همشهری، ابوالحســن ریاضــی مدیرعامــل روزنامــه همشــهری، فرشــاد مهدیپــور صاحــب امتیــاز و مدیرمســئو­ل روزنامــه صبــح نو، مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق، علیرضا بختیاری مدیر مســئول روزنامــه دنیای اقتصــاد و پیمان جبلــی معاون صدا و ســیما در این ســفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسالمی راهمراهیمی­کنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran