Iran Newspaper

کالدرون: مثل استراماچون­ی تیمم را ترک نمیکنم

-

گابریل کالدرون دیروز در نشســت خبــری درباره بازی برابر گلگهــر ســیرجان گفــت: «گلگهــر بخوبــی دفــاع میکند. اســتقالل و شــهرخودرو برای بردن این تیم مشکل داشتند و این بازی برای ما هم سخت خواهد بود. به تیم مقابل احترام میگذارم اما میدانیم که باید پیروز شــویم و به دنبال برد هســتیم.» سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره مطالباتش از باشگاه چنین توضیح داد: «شرایط خوب نیست و بازیکنــان پــاداش خود را نگرفتهانــ­د. بازیکنان از فصل گذشــته طلب دارند و مــن و دســتیاران­م برای تعطیالت کریســمس باید از جیــب خودمان بلیت بخریم. من از قسط اول 0۴ درصد طلبکارم و 5 روز دیگر تاریخ قسط دوم هم میرسد. چیزی که مرا نگران میکند، مطالبات بازیکنان از فصل گذشته است اما ما به وظیفه خود ادامه میدهیم تا مشکالت هر چه زودتر حل شود.»

او به ســؤالی مبنــی بر اینکه اگر پولــش را نگیرد آیا مثل اســتراماچ­ونی از ایران میرود؟ چنین پاسخ داد: «استراماچون­ی کار بزرگی در استقالل کرد و من از جزئیات اتفاقات پیش آمده باخبر نیستم. من هم این مشکل را دارم امــا به دلیل احترامی که برای خودم، بازیکنان و هواداران پرســپولیس قائل هســتم و البتــه با اصولــی که دارم، این کار را تا دســامبر انجــام نخواهم داد. مــن تیمــم را ۳ روز قبل از بــازی ترک نمیکنم. قبل از 26 دســامبر (٥ دی) و در شــرایط فعلی که باشــگاه زمانی برای تصمیمگیری ندارد، چنین کاری نمیکنم.» کالدرون درباره دعوای امید عالیشــاه و ســیامک نعمتی در یکی از جلســات تمرینی پیش از بازی با ذوب آهن، تأکید کرد که جریمه ورزشــی آنها این بوده که نامشان در لیست بازی قرار نگیرد و خط بخورند.

پــس از قهرمانــی بحریــن در جام کشــورهای عربی حــوزه خلیج فارس، کالدرون با انتشــار پیامی در صفحه اینســتاگر­امش، ایــن قهرمانی را تبریک گفت و از واژه «جام خلیج» اســتفاده کرد. او در این باره چنین توضیح داد: «اگــر به کســی بیاحترامی شــد، معــذرت میخواهم ولی چــون در بحرین مربــی بــودم و در آنجــا با من خوب برخورد شــد، این کار را کــردم. مثل این میماند که من اگر به کشــور عربی بروم و مربی تیمی بشــوم و پرســپولیس قهرمــان شــود، تبریــک بگویم، چون با مــن اینجا خوب برخورد شــد. هدف این کار یک حرکت ورزشــی بوده و هیچ انگیزه سیاســی وجود نداشته است. اگر یک روز در کشــور دیگری باشــم و پرسپولیس موفق باشد، به تیم سابقم تبریک خواهم گفت چون همیشــه یک عالقه در پرســپولیس در من خواهد بود.» او درباره اینکه آیا پیشــنهادی از تیم ملی امارات دارد؟ چنین واکنشی داشــت: «تا 26 دســامبر تمام تمرکزم روی پرسپولیس خواهد بود و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، از آن به بعد خواهد بود. من االن 200 درصد در خدمت تیم هستم و هر پیشنهادی باشد، تنها تشکر خواهم کرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran