Iran Newspaper

سرکشی به خانوادههای آسیبدیده در حوادث آبان ماه

- اخبــــار

گــروه سیاســی/ رئیسجمهــو­ری بــا اشــاره بــه حــوادث اخیر از اســتاندار­ان خواســت کــه بــا سرکشــی بــه خانوادههــ­ا و افــراد آســیبدیده به کمــک آنــان شــتافته و از خانوادههای حادثهدیــد­ه دلجویی کننــد. به گزارش پایگاه اطاعرســان­ی ریاســت جمهوری، حجتاالسام حســن روحانی روز سهشــنبه در دیدار با استانداران سراسر کشور کــه وزیر کشــور و معاونان وی نیز حضور داشــتند، با تشــریح ویژگیهای بودجه تقدیمی به مجلس شــورای اسامی، اتمام طرحهای نیمه تمام و صرفهجویی در تمامی ابعاد و تاش برای تنظیم امور استانها براساس اولویتها را ضروری دانســت. روحانــی با طــرح نمونههایی از ضرورتهــا و اولویتهــا­ی اقتصادی، وظیفــه اصلــی اســتاندار­ان را خدمــت به مــردم و برخــورد خدمــت صادقانه و شفاف با آنان خواند و گفت: گفت وگو با قشرهای گوناگون مردم و مطرح کردن مشکات موجود و تاشها و عملکرد دولت، همراهی قاطبه مردم را به دنبال دارد و مردم فهیم ایران دولت خود را تنها نخواهند گذاشت.

رئیس جمهوری با اشــاره به حــوادث اخیر تأکید کرد که حتماً اســتاندار­ان با سرکشی به خانوادهها و افراد آسیبدیده به کمک آنان شتافته و از خانوادههای حادثهدیــد­ه دلجویــی کرده و حداکثر کمک و همراهی را با آنان داشــته باشــند. وی افزود: مردم با مشــکل مواجه هستند و ما باید ضمن برنامهریزی برای حل مشــکات آنان، وضعیت و شــرایط تحریم و اقدامات دولت را برای مردم بازگو کنیــم و در راهحلهــا از آنان یاری بخواهیم. روحانی از اســتاندار­ان خواســت که اصــاح قیمت ســوخت را که اقدامــی ملی و تصمیمی از ســوی کل نظام بود با اهداف این طرح که کمک به قشرهای آسیبپذیرتر و قدمی در جهت عدالت و رفع تبعیض بوده اســت برای مردم توضیح دهند و اگر پیشنهادی برای اصاح امور و بهتر شدن زندگی مردم دارند به دفتر رئیس جمهوری اعام کنند.

در این نشســت شماری از استانداران نیز گزارشــی از حوزه مأموریت خود ارائه کرده و برنامهها و مطالبات استانهای خود را با رئیس جمهوری در میان گذاشتند. پیش از سخنان رئیس جمهوری، وزیر کشور و معاونان وزارت کشور نیز گزارشی از وضعیت استانها و ستادهای تشکیل شده در جهت اجرای طرح اصاح قیمت سوخت ارائه کردند. در این گزارشها همچنین برنامههای آتی این وزارتخانه در ارتباط با اصاح روشها و بهبود مناسبات ارتباطی با استانها، تشریح شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran