Iran Varzeshi

آزمون: اول بردن يونايتد، بعد گلزني من

-

ســردار آزمون چهره ويژه بازي روستوف و منچستر يونايتد در مرحله يك هشــتم نهايي ليگ اروپا بود كه البته به صلاحديد ســرمربي تنها 15 دقيقه و به عنــوان بازيكــن تعويضي فرصت حضور در زمين را يافت. آزمون پس از تساوي تيم روستوف روسيه برابر منچستريونا­يتد گفت: «زمين چمن شــرايط خوبي نداشت و دو تيم بازي فيزيكي را انجام دادند. منچســتريو­نايتد هــم از ابتداي بازي، نمايش فيزيكي ارائه كرد. با اين حال خدا را شــكر كه به منچستريونا­يتد نباختيم. بازي برگشــت بهتــر عمل خواهيم كرد.»

مهاجم ايراني روســتوف در پاسخ به اين ســوال كه چرا دقايق زيــادي در زمين حضور نداشــت، گفت: «اين نظر ســرمربي تيم اســت و من به ايــن نظر احترام ميگذارم. او خيلي بهتر از من فوتبال را ميداند و من هم مثل هميشــه به نظر او احترام ميگذارم.»

آزمون در پايان در پاســخ به اين سوال كه آيا در بازي برگشت مقابل منچســتريو­نايتد به گلزني و پيروزي فكر ميكنيد يا خير، گفت: «ابتدا به بازي با ترك گروژني در ليگ روسيه فكر ميكنيم. دو، سه روز ديگر با اين تيم بازي داريم. بعد از آن به بازي با منچستريونا­يتد فكر خواهيم كرد. چرا نتوانيــم آنها را ببريم؟ قطعا به برد مقابل آنها فكر ميكنيم و بعد از آن هم من به گل زدن به اين تيم فكر خواهد كرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran