Iran Varzeshi

آزار به دنبال رفتن به رئال نيست

-

بخوريم اما خورديم. آنها خيلي مســتقيم بــازي ميكنند و بازيكن بال ندارند. ســه مدافــع مياني مــا نمايش خيلــي مثبتي داشــتند. خط مياني جنگيــد تا گل دوم را بزنيم و تلاش كــرد كه در حمله كاري بكند ».

هرچند يونايتــد نتوانســت بازي را ببرد اما گل مخيتاريان در خانه روســتوف بــه يونايتد بخت بيشــتري را براي صعود ميدهد. مورينيو ميگويــد: «با نتيجهاي مثبت به خانه ميرويم. ميدانســتي­م كه بازي سختي ميشود. ميدانستيم كه نياز داريم پيروز شــويم يا به تساوي بدون گل برســيم. اكنون هر دو تيم شانس دارند اما در چنين شرايطي، به نظرم نتيجه مثبتي گرفتيم. يك گل در خانه حريف هميشــه مثبت اســت. يك بر يك هم مشــخصا از تســاوي بدون گل بهتر است اما اين تيم روســتوف تجربه بازيهاي بــزرگ مقابل رقيبــان بزرگ در ورزشــگاهه­اي بزرگ را دارد. فكــر نميكنم براي آنهــا آمدن به اولدترافــ­ورد و بازي مقابل ما مشكلســاز باشــد. آنها يكشــنبه مقابل ترك گروژني بازي ميكنند و ما دوشــنبه برابر چلسي. كســي چه ميداند، شايد بازي ما به وقت اضافــه رفــت و 30 دقيقه بيشــتر بازي كرديــم. پس كار ما ســخت اســت اما ما يك قدم تا يكچهارم نهايي فاصله داريم. بازيكنــان اين انگيــزه را دارند. طرفداران در اولدترافــ­ورد بيترديــد مــا را به جلو خواهند رانــد. اميدواريم كه در هفته بعد به يكچهارم نهايي برسيم.»

مورينيو البته گفت كه مقابل چلسي در جام اتحاديه، بــا بازيكنان ذخيره بازي نخواهــد كــرد. او البته گفته كــه تمركز يونايتــد بر ليگ برتر و ليگ اروپا اســت، چون از اين دو رقابت اســت كه ميتواند به ليــگ قهرمانان برســد. يونايتد همين حالا هم با قهرمانــي جام حذفي، به ليگ اروپاي فصل بعد رسيده است. او ميگويد: «ما ميخواهيم كه دو در را باز نگه داريم. مــا بايد در ليگ برتر امتيــاز بگيريم تا در ماههاي آخر درها باز باشــد. در ليگ اروپا، اگر بتوانيم از اين مرحلــه عبور كنيم، به يكچهارم نهايي ميرسيم و حس ميكنيد كه در باز اســت. پس ما بايد تلاش كنيم. ما يك جام را گرفتهايم كه البته هميشــه چنين قهرماني خوب است اما حالا بايد در ليگ برتر در جمع چهار تيم قرار بگيريم و در ليگ اروپا هم تلاش كنيم كه روستوف را ببريم. روز دوشنبه هم با تيم نيكي بات به زمين نميرويم».

منظــور او تيم ذخيرههــاي يونايتد است كه مربي آن نيكي بات است. مورينيو ميگويــد: «ما نميتوانيم با تيم نيكي بات به ميدان برويم. منچستريونا­يتد باشگاهي بزرگتر از آن اســت كه ايــن كار را بكند. تقصير چلســي نيست كه بازي ما دوشنبه افتــاده اما ما بايد در تركيب تيم تغييراتي بدهيم ».

مخيتاريان هــم درباره زمين صحبت كرد: «ما تلاش كرديم كه ببريم. ما تا جاي ممكن در اين زمين خــوب بازي كرديم. نميخواهم درباره زمين صحبت كنم چون براي هــر دو تيم افتضاح بود. براي آنهايي كه بازي را ديدند هم بازي جذابي نبود».

ادن آزار خود را كاملا متعهد به چلسي ميدانــد و برنامــهاي براي رفتــن به رئال مادريد در تابســتان ندارد. آزار سالهاست كــه در فهرســت بازيكنان دلخــواه رئال جــاي دارد و غولهاي اســپانياي­ي اميدوار بودند كه حضور زينالدين زيدان، اســطوره زندگي آزار، بتواند كمك كند كه او به اين تيــم برود اما اين مليپــوش بلژيكي كه از قراردادش با چلســي بيش از ســه ســال باقي مانده، در اين فصل به اوج برگشــته و نقش مهمي در صدرنشــيني چلسي داشته اســت. رئال مادريد مصمم است كه دوباره خرجهاي گزافي انجام دهد، بهويژه آنكه در ژانويه حق خريد بازيكن نداشت. آنها آزار را بهعنوان خريد بزرگ و اصلي خود ميبينند.

آزار در اوايــل فصل گفته بود كه تنها در صورتي كه چلســي قهرمان ليگ شــود به جدايي فكر خواهد كــرد: «اگر روزي از چلســي بروم، پس از قهرماني خواهد بود. شــما بايد در اوج تيم را ترك كنيد تا افراد شما را با خاطرات خوبي به ياد بياورند.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran