Iran Varzeshi

فوتباليسته­ا از امروز به اردو ميروند

-

اردوي انتخابــي فوتبال دانشــجويا­ن به منظور حضور در بيســت و نهمين دوره يونيورســي­اد دانشــجويا­ن جهان در چين تايپه از امروز و به مدت دو روز در مجموعه ورزشي دانشگاه تهران آغاز ميشود. بيست و نهميــن دوره يونيورســي­اد دانشــجويا­ن جهان از 28 مرداد تا هشــتم شــهريور ماه در چين تايپه آغاز ميشود كه براي حضور در اين رقابتها رشتههاي مختلف مشغول آماده سازي هستند.

يكي از اين رشــتهها فوتبال است كه نخســتين مرحله اردوي انتخابي خود را از امروز با حضور تمامي دانشــجويا­ن منتخب دانشــگاهه­ا و مؤسســات آمــوزش عالي و همكاري هيات ورزشهاي دانشگاهي استان تهران برگزار ميكند. دانشــجويا­ني كه در تيمهاي ليگ برتر، دســته يك و دو فوتبال سال جاري شاغل هستند، نيز ميتوانند در اردوي انتخابي فوتبال دانشــجويا­ن شركت كنند. همچنين دانشــجويا­ن مليپوش در اردوي بعدي به نفرات دعوت شــده اضافه ميشوند.

فدراســيون ورزشهاي دانشــگاهي ايــران براي شــركت در يونيورســي­اد در هشت رشــته وزنه برداري، تكواندو، ووشو، شمشــيرباز­ي، تيراندازي با كمان، فوتبال، واليبال و بســكتبال اعــام آمادگي كرده است كه حضور در سه رشته نخست تاييد شده اســت اما در پنج رشــته ديگر هنوز ميزبان حضــور ايران در اين رشــتهها را تاييد نكرده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran