Iran Varzeshi

ايرانپوريا­ن: مساوي با فولاد نتيجه عادلانهاي بود

-

محمد ايرانپوريا­ن مدافع تراكتورســ­ازي كه يكي از بهترينهاي اين فصل بوده، در بازي با فولاد خوزستان به دليل محروميت غايب بود. ايرانپوريا­ن درباره غيبتش در اين بازي ميگويد: «من فكر ميكنم همه بازيكنان زحمت كشــيدند و تلاش كردند تا نتيجه خوبي كســب شــود اما به هر حال ما در شرايطي هستيم كه غيبت هر بازيكني مشكلســاز ميشود. با توجه به اينكه تعداد زيادي بازيكن نداريم، غيبت هر بازيكني ضربه ميزند. با وجود اين فكر ميكنم با توجه به شــرايطي كه بر بازي حاكم بود عادلانهتري­ن نتيجه براي مســابقه فولاد و تراكتورســ­ازي تســاوي بود. تيم ما كيفيت بازي خيلي بالايي را ارائه نداد و متاسفانه اخراج مهدي كياني هم مزيد بر علت شد تا نتوانيم به برد برسيم.»

ايرانپوريا­ن درباره شــانس قهرماني تراكتور ادامه ميدهد: «شانس قهرمانيمان بسيار كمرنگ شده. هنوز كورسويي از اميد باقي مانده اما واقعا ديگر خيلي سخت است قهرمان شويم.»

مدافع تراكتورســ­ازي درباره شــانس دعوتش به تيم ملي هم ميگويد: «من تلاشم را انجام دادم تا بتوانم يكي از بازيكنان منتخب كارلوس كيروش باشم. هر بازيكني آرزو دارد به تيم ملي برسد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. اميدوارم در فهرست تيم ملي براي بازي با قطر و چين باشم اما اگر اينطور هم نشود براي تيم ملي در ادامه رقابتهاي مقدماتي جام جهاني آرزوي موفقيت ميكنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran