Iran Varzeshi

برانكو: اميري نباشد، طارمي گل ميزند

-

برانكو كه به كيفيت تيمهاي همگروه پرسپوليس كاملا واقف است در نشســت خبري بازي با الريان از دشواريهاي اين مسابقه گفت اما طوري صحبت كرد كه به نظر ميرســد از بازيكنانش انتظار حداقل كســب يك امتياز را داشته باشد.

ايوانكوويچ در كنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الريان قطر كه به همراه مهدي طارمي در اين نشســت شــركت كرده بود، در جمع اصحاب رسانه گفت: «خوشحالم كه يك بار ديگر در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا شــركت داريم و به ميدان ميرويم. همانطور كه قبلا گفتم، اين گروه، به نام گروه مرگ است.»

پروفســور مطابق معمول از كيفيت تيمهاي حاضر در اين گروه گفت: «در گروهي هستيم كه پرسپوليس بهعنوان بهترين تيم ايران شركت دارد. الهلال بهعنوان تيم بزرگ عربستان و الريان كه سال گذشته بسيار قاطعانه قهرمان ليگ قطر شد كه در كنار لخويا و السد در حال حاضر جزو سه تيم برتر اين كشور به حســاب ميآيند و همينطور تيم الوحده كه يكي از بزرگترين تيمهاي امارات است.»

برانكو در ادامه درباره شرايط فني مسابقه گفت: «طبيعي است كه ميدانيم بازي بسيار ســختي در انتظارمان اســت اما براي هدف بزرگي كه داريم مجبوريم تلاش كنيم. تيمي كه اين اواخر مخصوصا بــه خوبي خودش را جمع و جور كرده و ســازمانده­ي كرده است. تيمي كــه الوحده را بــرد و در دقيقه 95 با بدشانسي به الهلال باخت.» ســرمربي پرسپوليس خواسته هايش از بازيكنان را اينطوري باز كرد: «مــن از بازيكنان انتظار دارم در اين بازي، حداكثر توانشــان را بگذارند و از حداكثر امكاناتشان اســتفاده كنند، چون اين مسابقات، ليگ قهرمانان اســت و بزرگترين و با كيفيتترين مسابقات در سطح آسيا در آن برگزار ميشود و طبيعي است كه بزرگترين افتخار است كه در چنين رقابتهاي بزرگي شركت داشته باشيم و سعي خواهيم كرد كه با بازي خوب و نتيجه مطلوب در پايان سال هجري شمسي، عيدي بسيار زيبايي به هوادارانما­ن و مردم ايران بدهيم.»

ايوانكوويچ در پاســخ به ســوالي مبني بر اينكــه دو بازيكن موثر به نامهــاي وحيد اميري و محمد انصاري را به دليــل مصدوميت در اختيار نداريــد و آيا پرســپوليس مشــكلي از اين جهت نخواهد داشــت، گفت: «بله اين دو بازيكن مشــكل دارند و در تمرينات امروز )دوشــنبه(و فردا )ســه شنبه ( صبح وضعيت نهايي آنها را خواهيم ديد. طبيعي است فقدان هر بازيكن براي يك مربي مشكلساز خواهد بود اما اگر وحيد اميري بازي نكند، گل نخواهد زد و طارمي گل ميزند.»

از برانكــو در خصوص بازيكن غايب تيم الريان )كاســس پاراگوئهاي( نيز ســوال شد كه جواب داد: «قطعا آقاي لادروپ راه حل مناسبي را پيدا خواهد كرد براي اين بازي ولي )با خنده( اگر آنها سباستين، تاباتا و گارسيا را هم نداشتند خيلي بهتر ميشد.»

ســرمربي پرسپوليس در پاسخ به ســوالي مبني بر اينكه پرسپوليس آخريــن بازي ســال 95 را برگزار ميكنــد، آيا اين موضــوع براي بازي فردا)امروز( انگيزه محســوب ميشــود يا اســترس، گفت: «آخرين بازي پرســپوليس در ليگ ايران را مقابل استقلال خوزستان با بهترين روش و بهترين نتيجه پشت ســر گذاشتيم و با سال قديمي خداحافظي كرديم و آن را هديه داديم به هوادارانما­ن اما خب طبيعي است كه با برد اين بازي هم دوست داريم يك سال نوي زيبا را به هوادارانما­ن هديه بدهيم. فوتبال استرس نيست. فوتبال بدشانســي و ناراحتي نيست. فوتبال يعني شادي، كار، شــادابي و لذت و اينجا هستيم كه همه با هم لذت ببريم از فوتبال و اعتقاد دارم كه بازيكنانما­ن هم در اين ميدان يك بازي خوب را به نمايش خواهند گذاشت.»

خبرنگاري از برانكو پرســيد، پرســپوليس دقيقا دو سال پيش با تيم لخويا بازي كرد و آن موقع ســرمربي آنها لادروپ بود و بازيكنان هم با هم فرق ميكردند و الان دوباره با يك تيم قطري بازي داريد و مربي اين تيم لادروپ اســت، نظرتان در اين خصوص چيست، كه برانكو جواب داد: «بله آقاي لادروپ آن موقع مربي لخويا بودند. ايشان در واقع يك تقويت بزرگي محســوب ميشــوند براي تيم الريان اما از تيم دو سال پيش پرسپوليس كــه در اينجا بازي كردنــد، فقط مهدي طارمي مانده و پرســپوليس هم تفاوتهاي زيادي داشته است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran