Iran Varzeshi

آماده سازي ميلاد بيگي براي بازيهاي كشورهاي اسلامي

-

تيم ملــي تكواندو آذربايجان بــا مربي ايرانــياش همچنان در رقابتهــاي بينالمللي يكه تازي ميكند.

رضا مهماندوســ­ت به همراه شــاگردانش در رقابتهاي هلند كه يكي از مسابقات سطح بالا نيز به شمار ميرود با كسب 7 مدال طلا، نقره و برنــز عنوان قهرماني اين رقابتها را كسب كرد.

چهــل و چهارميــن دوره رقابتهــاي بينالمللــ­ي تكواندو هلند به مدت سه روز و با حضور نزديك به ۵00 تكواندوكار از 4۸ كشور برگزار شد.

رقابتهايــ­ي كه امســال در غيــاب دو تيم صاحبنــام ايران و كره جنوبي برگزار شــد اما در غياب اين تيمها آذريها به خوبي مدالها را درو كردند.

رضــا مهماندوســ­ت درباره رقابتهــاي هلنــد ميگويــد: «خوشحالم از اينكه يك بار ديگر بــا تكواندو آذربايجان توانســتيم در يك رويداد مهــم نتيجه قابل قبولي را كســب كنيم. فقط تيم ملي ايــران در اين رقابتها غايب بود و آن هم به اين دليل اســت كــه فدراســيون تكوانــدو اخيراً سرمربي تيم ملي را انتخاب كرده و بازيكنــان تازه در اوزان مختلف نهايي شدهاند.»

امــا در لابــه لاي حرفهاي مهماندوســ­ت نكته قابل توجهي نهفتــه اســت.او به اســتراحت بازيكناني همچون قلي اف و ميلاد بيگــي اشــاره ميكند.بازيكناني كــه قــرار اســت در بازيهاي كشورهاي اســلامي در باكو روي شــياپ چانــگ برونــد: «من به اين دو تكوانــدوك­ار اجازه ندادم در اين مســابقات شــركت كنند تا آنها براي حضور در مســابقات همبســتگي كشــورهاي اسلامي اســتراحت كننــد و بــا آمادگي لازم در ايــن مســابقات حضور پيدا كنند.»

ايــن يعنــي از حــالا بايد آذربايجــا­ن را بهعنــوان يكــي از رقبــاي اصلــي تيــم ايــران بدانيــم. بــا توجه بــه اينكه اين دو بازيكن در چند ماه گذشــته نشــان دادهانــد كــه از آمادگي بالايي برخوردارنـ­ـد و بايد جدي گرفته شوند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran