Iran Varzeshi

نمايرانيدس­تياريروشكي­خواهد

-

دو ســه روزي اســت كروز دســتيار يروشك ۹ بازيكــن را جمع كرده و با آنها در زمين پژوهشــگاه تمريــن يكندم تا از نظر بدني شرايطشــان را آلايده نگه دارد. در سنوات گذشــته اين تمرينات با حضور مربيان ايرانــي هم همراه بود اما اين بار در غياب مربيان ايراني در حال برگزاري است.

از ســويي يروشكــ در حالــي براي تماشاي بازي استقال - لكوموتيو تاشكند به اســتاديوم آزادي رفت كــه هيچ يك از دســتياران ايراني همراه او نبودند. ترپيش هر گاه يروشك به استاديوم آزادي يرفتم دستياران ايراني هم همراه او بودند.

گويا يروشكــ همچنان دســتياران اشايراني را يخواهد!نم اين شــايد چالش تازه يروشك با فوتبال ايران باشــد. بعد از اينكه دســتياران ايراني يروشكــ در دبي حاضر نشــدند به همراه يهاپرسپولي­ســ به تهــران برگردند، روشكي در بازگشــت به تهــران خطاب بــه مهدي تــاج اعام كرد دستياران ياشايران را يخواهد.نم

يروشك در ترينتازه يادداشــتي كه در فيس بوك خود منتشــر كرده نوشــته بعد از تماشــاي بازي سردار آزمون و مياد محمدي در روســتوف و ترك گروژني حالا بازي هايتيم ايراني در ليگ قهرمانان آسيا را تماشــا يكنمم تا بازيكنــان را زير نظر بگيرم. از ســويي برخــي از بازيكنانم اين روزها به طور گروهي در زمين پژوهشــگاه تمرين يكنندم تا تمرين اصلي تيم ملي در روزهاي آتي آغاز شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran