Iran Varzeshi

ادينيو: در جام حذفي محكوم به قهرماني هستيم

-

لوســيانو ادينيــو بــا آرزوهاي زيــادي بــه تراكتورســ­ازي تبريز برگشت و يخواستم باز هم عنوان آقاي گلي را در اين تيم به دســت بياورد اما او اين فصل كمتر فرصت بازي پيدا كرد.

ادينيو بــا اينكه لهايگ خوبي زد امــا معمولا تنشــيننيم­ك بود و كمتر در تركيــب اصلي تيم قرار يگرفتم تا حالا از رسيدن به عنوان آقاي گلي نااميد شود.

مهاجم برزيلي تراكتورســ­ازي تبريــز كه تيمــش را محكــوم به قهرمانــي در جام حذفــي يداند،م در مورد شرايط فعلي تراكتورساز­ي و اختلاف 10 امتيــازي اين تيم با پرسپوليس :گويدمي ما« نبايد اجازه داديممي در فاصله شش هفته مانده به پايان ليگ، چنين اختلافي ايجاد شود.

متأســفانه در طــول فصــل امتيازهــا­ي زيــادي را از دســت داديم و طبيعتاً الان كارمان سخت اســت. البته برخي مشــكلات براي تراكتورســ­ازي ايجاد شــد كه براي كادر فنــي و بازيكنــان يك چالش ايجاد كرد.

فكــر يكنــمم خيلــي چيزها به صــورت طبيعي پيــش نرفت و در نهايــت ضربه خورديــم. ما براي قهرمــان شــدن در ليــگ برتر كار ســختي داريم ولي بايــد تا آخرين هفته تــلاش كنيم و منتظر اتفاقات باشيم.

هدف ما از ابتداي فصل اين بود كه دو جــام به هواداران بدهيم ولي حــالا در ليگ برتر كارمان ســخت شــده. با اين حال جام حذفي را هم در پيش داريم و در اين جام محكوم به قهرماني هستيم چون حداقل بايد يك جام به هواداران هديه ».بدهيم

لوســيانو ادينيــو در رابطه با اينكه امســال شــانس كداميك از مهاجمــان ليگ براي كســب آقاي گلي بيشــتر خواهد بــود، توضيح :يدهــدم شبينــيپي« اينكــه چه كسي آقاي گل شود،مي غيرممكن و سخت است. رقابت بين مهاجمان فشرده شده و در نهايت بازيكني كه ترباهوش باشد آقاي گل خواهد شد. البته من يتوانمنم شبينيپي كنم و نام مهاجم خاصي را به زبان ».بياورم

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran