Iran Varzeshi

دوازدهمي، بهترين نتیجه ركابزنان شهرداري تبريز

-

تيم شهرداري تبریز در پایان تور بينالمللي دوچرخه سواري تایلند در ردهاي بهتر از دوازدهم قرار نگرفت. تور بينالمللي دوچرخه ســواري ســطح ۱/۲ موسوم به تور شاهزاده خانم «ماها چاكري» در شش مرحله در تایلند برگزار شد كه از ایران نيز تيم دوچرخه سواري شهرداري تبریز در این رقابت بينالمللي حاضر بود.

در آخریــن مرحله این تــور ركابزنان مســير ۵۶/۵۳۱ كيلومتري المپانگ به چيانگماي را طي كردند كه در نهایت نمایندگان كشورهاي استراليا، اسپانيا و چين اول تا سوم شدند.

از بين ۸۰۱ دوچرخه ســوار حاضر در این تور ۸۸ نفر امروز در یك زمان از خط پایان عبور كردند. حميد پورهاشم در مرحله نهایي این تور پنجاه و دوم شد، سعيد صفرزاده پنجاه و پنجم و صمد پورسيدي در رده هفتاد و ششم قرار گرفت.

در مجموع نتایج انفرادي تور گيدیچ ركابزن تيم آســتانا قزاقستان اول شــد، دوچرخه ســوار اهل چيــن دوم و آالن مارانگوني از تيم نيپو ایتاليا در رده ســوم قرار گرفت. مير صمد پورســيدي سي وهفتم شد، ســعيد صفرزاده در رده چهل و چهارم قرار گرفت و حميد پورهاشــمي عنوان پنجاهم را كسب كرد. ایلياي داویدنوك نيز از تيم شهرداري تبریز پنجاه و یكم شد.

پيراهن كوهســتان این تور بــه ایرل ناخان از اســتراليا عضو تيم اوكيو ژاپن رســيد. در بخش كوهستان ميرصمد پورسيدي ركابزن تيم شــهرداري تبریز در حالي كه تا روز گذشــته در رده اول قرار داشت در جدول برترین ركابزنان كوهستان تور تایلند در رده سوم قرار گرفت. در بخش پيراهن امتيازی نيز جان آمبراســتو­ري دوچرخه سوار اسپانيایي عضو تيم اوكيو ژاپن اول شد.

در بخش تيمي تيم دوچرخه ســواري ســئول اول شد. تيم هنگ ژیانــگ چين دوم و KSPO كره جنوبي در رده ســوم قرار گرفت. تيم شهرداري تبریز نيز در اولين رقابت بينالمللي اش در سال ۶۹ با اختالف زماني دو دقيقه و ۵۲ ثانيه نسبت به تيم اول در رده دوازدهم ایستاد.

ردهبندي اتحادیه جهاني دوچرخهسوار­ي اعالم شد

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran