Iran Varzeshi

شجاعيان: كمالوند حق دارد عصباني باشد

-

در بين انتقادات تندي كــه كمالونــد از ملكي و باتيســتا داشــته، در يك جمله از داريوش شجاعيان هم انتقــاد كوچكي كرده و گفتــه بود كــه برخالف تواناييهاي­ي كه در ضربات ايســتگاهي دارد، در بازي مقابــل اســتقالل چندان خوب عمل نكرده اســت. با ايــن حال امــا هافبك گســترش فوالد كامال حق را به كمالوند ميدهد و معتقد اســت كه او حق دارد عصباني باشد: «او حق دارد كه عصباني باشــد چون ما بايد بازي را ميبرديم و انشــاءا... ســعي ميكنيم با يك برد ديگر او عصبانيتش را به فراموشي بسپارد.»

شجاعيان، پيروزي را حق گسترش فوالد در بازي با اســتقالل ميداند و در اين رابطه توضيح ميدهد: «همه ديدند كه بايد بازي را ميبرديم و فقط روي يك ضدحمله گل خورديم و تمركزمان در آن صحنه از بين رفت. ما مســتحق برد بوديم و در جريان بــازي خيلي حمله كرديم و اســتقالل موقعيت چنداني به دست نياورد اما روي يك صحنه به گل رسيد.»

او البتــه نتيجــه تســاوي مقابل استقالل را نتيجه بــدي نميداند: «از فرصتهايمــ­ان در نيمــه اول اســتفاده نكرديــم و اگر كمــي دقت ميكرديم ميتوانســت­يم به گلهاي بعدي هم برسيم. با اين وجود بــازي خوبي انجام داديم و از نتيجه راضي هستيم.»

شجاعيان در خصوص حمايت هواداران تبريز از او تاكيد ميكند: «خدا را شــكر كه مورد لطف آنها قرار گرفتيم و مردم تبريز مثل هميشه به من لطف داشتند و دست تك تك آنها را ميبوسم.» هافبك گســترش فوالد درباره اينكه آيا دوست دارد دوباره به تيم ملــي برگردد، تاكيد ميكند: «تالش ميكنم نظر كيروش را جلب كنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran