Iran Varzeshi

پديده،‌ماشين‌را‌به‌ليگ‌يك‌فرستاد

-

جمعه‌81/1/69،‌هفته‌بيست‌و‌ششم‌شانزدهمين‌دوره‌ليگ‌برتر‌جام‌ خليج‌فارس،‌ورزشگاه‌يادگارامام(ره)،‌ساعت‌71،‌تماشاگر002‌نفر ماشين‌سازي‌صفر پديده‌2‌ گل‌ها:‌حسين‌زامهران(37،‌97) داور:‌سيدوحيد‌كاظمي كمك‌ها:‌حميد‌غمزه،‌علي‌اكبر‌عظيم‌پور اخطار:‌پيام‌صادقيان،‌حميدرضا‌علي‌عسگري(ماشين‌سازي) بازيكن‌برتر:حسين‌زامهران(پديده)

ماشين‌سازي:‌مهدى اسالمى(5/1)، ادســون هنريكه ،)2( امين حاج محمــدى ،)1( ســعيد مهدى پــور ،)1( حميد على عســگرى ،)2( كاخبر كاكاشويلى ،)1/5( حامد پاكدل ،)3( احمد كامدار ،)2( محمد رحمتى ،)2( پيام صادقيان ‪74( )1/5(‬ - عزيز ابراهيم اف)، امين قاســمينژا­د ‪57( )3(‬ - حسين ابراهيمي(2)) سرمربي:‌فرهاد‌كاظمي‌ پديده:‌ مجتبي روشــنگر(6)، محمدحســين مرادمنــد(6)، آرازدات هارويان(5/5)، رضا ناصحي(5/5)، حســن جعفري(5/6)، كريم احمدي(6)، اكبر ايماني(6)، ميالد كمنداني(5/5)، معين عباسيان(5/6)، حسين مهربان ‪33( )2(‬ - حســين زامهــران(5/7))، محمد عليمردانــ­ي(6) 59( - يونس شاكري(5/5))

‌سرمربي:‌رضا‌مهاجري مشــهديها در حالي به مصاف قعرنشين چند هفته گذشته ليگ برتر در تبريز رفتند كه با شــرايط عالي اين ديدار را اســتارت ميزدند و توانسته بودند هفتههاي گذشــته را با بردهاي متوالي به پايان برســانند. با انگيزهاي كه شــاگردان مهاجري داشتند، خيلي زود دروازه ماشينســاز­ي تهديد شد. دقيقه 3 بازي مرداني با شوتي ســنگين دروازه ميزبان را تهديد كرد. در حالي كه پديــده خيلي زود توپ و ميدان را در دســت گرفته بود، دقيقه 7 بازي باز هم دروازه ماشينســاز­ي تهديد شد اما دو دقيقه بعد پاكدل اين موقعيت را داشــت كه دروازه پديده را باز كند اما روشنگر مانع از آن شــد. با ادامه بازي، ماشينســاز­ي هم خودش را پيدا كردوحمالتي را تدارك ديد اما نيمه اول بازي با وجود برتري نسبي ميهمان بازي بدون گل به پايان رسيد.

با شــروع نيمه دوم باز هم اين مشــهديها بودند كه توانستند توپ و ميدان را در دســت بگيرند و دروازه ميزبان را تحت فشــار قرار دهند. در حالي كه شاهد بازي متعادلــي بوديم و توپ بيشــتر در ميانه ميدان به گردش درميآمد، مشــهديها از غفلت ميزبان اســتفاده كردند و به گل برتري رســيدند. دقيقــه 73 پاس فوقالعاده عباسيان از بين مدافعان به حسين زامهران رسيد و اين يار تعويض اجباري توانست با ضربهاي فني دروازه ماشينسازي را باز كند. تالش تبريزيها براي جبران گل خورده محســوس بود اما اينبار در دقيقه 79 پاس خوب جعفري به زامهران رســيد تا گل دومش را هم به ثمر برســاند. به اين ترتيب فرصتي براي جبران گلهاي خورده نبود و ماشينســاز­ي باز هم با باخت بازي را به پايان برد و پديده با يار تعويضي اجباري توانست به برد باارزشي در بيرون از خانه دست پيدا كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran