Iran Varzeshi

صادقي: داور ميتوانست براي ما پنالتي بگيرد

-

اميرحسين صادقي مدافع پيكان كه سالها در استقالل بازي ميكرد، ظاهرا حس خاصي به بازي با پرســپوليس داشــت. او در اين بازي خيلي خوب كار كرد و به گونهاي ميشــود گفت از جان مايه گذاشت تا تيمش گل نخورد، هرچند كه موفق نبود.

صادقي كه معتقد اســت تيمش در بازي با پرسپوليس به هيچ عنوان عقبنشيني نكرده بود، درباره شكست 2 بر صفر مقابل قرمزهاي پايتخت ميگويد: «مــا از لحاظ فني نمايش خوبي داشــتيم. در طول بازي روي دروازه حريف موقعيتهاي خوبي ايجــاد كرديم و مقابل 50 هزار هوادار پرسپوليس عقبنشــيني نكرديم. اگر دقت بيشتري داشتيم ميتوانستيم در نيمــه اول كار را تمام كنيم، هرچند كه پرســپوليس هم فرصتهاي خوبي داشت. ما در نيمه دوم يك گل زودهنگام دريافت كرديم كه شيرازه تيم از هم پاشيده شد. بعد از اين گل وضعيت تيمي ما از لحاظ تاكتيكي و روحي بههم ريخت.»

مدافع پيكانيها در رابطه با جنجال پيش آمده در دقايق پاياني بازي و اينكه قبول دارد صادق باراني نبايد در آن لحظات حركتي انجام ميداد كه باعث اخراجش شود، اينچنين توضيح ميدهد: «من با صادق صحبت نكردم و در جريان ريز مسائل قرار ندارم. او از طارمي ناراحت بود ولي در مجموع اتفاقات قشنگي نديديم. اين فوتبال را ميليونها نفر ديدند و نبايد آن اتفاقات رخ ميداد. صادق بچه نجيب و ســر به زيري است و نميدانم چرا از كوره در رفت.»

يكي از مسائلي كه پيكانيها به آن خيلي اعتراض دارند، بحث داوري اســت. اميرحسين صادقي هم مثل ديگر همتيميهايش معتقد است داور به ســود پرسپوليس ســوت زده. هرچند كه صادقي فقط اشتباهات داور را در يكــي دو صحنه ميداند: «ما هميشــه بايد براي داورها احترام قايل باشــيم. اعتقاد من اين است كه در يك يا دو صحنه داور ميتوانست براي تيم ما پنالتي بگيرد، ولي به راحتي از آنها عبور كرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran