Iran Varzeshi

پیرواني: دو بازي دوستانه با سنگال برگزار ميكنیم

-

اردوي تيم از چه زماني استارت خواهد خورد؟ شناخت شما از حريفان تا چه حدي است؟

جوانان كشورمان در ارديبهشــت ماه كار سختي براي صعود به مرحله بعدي رقابتهاي جهاني جوانان خواهند داشــت و بايد تالش كنند حداكثر امتيازات را از حريفان كسب كنند. اميرحسين پيرواني در حال آمادهسازي تيمش براي اين رقابتها است. از ۷۲ فروردين تمرينات را مجددا استارت خواهيم زد و به طور جدي از اين زمان براي آماده شدن، تالش خواهيم كرد. فيلم بازيهاي اخير هر ســه تيم را دريافت كرديم و گروه آناليز كامال روي آنها كار كرده اســت، به هر حال حريفان با شــناخت كامل به مصاف هم ميروند. اميدوارم نتيجه اين تالش صعود به مرحله بعدي رقابتها باشد.

حتما مدعي اصلي گروه، پرتغال است؟

دقيقا همينطور اســت، بايد تالش كنيم از همه بازيها امتياز بگيرم، نبايد بازي با پرتغال را از االن از دست رفته بدانيم. ما هم به عنوان تيم دوم و هم به عنوان تيم سوم شانس صعود داريم.

از بازيهاي تداركاتي چه خبر؟

به عنوان نماينده فدراسيون با تيمهاي اروپايي صحبت كردم اما خيلي موفق نبوديم، به هر حال تا كنون سنگال به ما پاسخ مثبت داده و نامه رسمي به فدراســيون اين كشور ارسال شده اســت. اگر نهايي شود در روزهاي اول ارديبهشت دو بازي با آنها خواهيم داشت.

برنامه ديگري هم داريد؟

ممكن اســت اردويي در ارمنستان داشته باشيم كه در اين صورت دو بازي هم آنجا برگزار خواهيم كرد.

از شرايط رضا شكاري و اميد نورافكن هم مطلع هستيد؟

بله، شــكاري از بازيكنان اصلي جوانان است و در اكثر بازيها براي ما موثر بوده است اما او بايد مشكلش را با ذوبآهن حل كند. اميدوارم مديرعامل ذوبآهن كه مديري موفق و ورزشي است، تصميم مقتضي را در اين خصوص بگيرد. براي نورافكن هم در تيم اســتقالل، ليگ برتر و ليگ قهرمانان آســيا آرزوي موفقيت ميكنم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran