Iran Varzeshi

انتقال جشن قهرمانی به تهران؛ هرگز!

-

با شرايطي كه در جدول پيش آمده پرسپوليس شــانس زيادي براي قطعي كردن قهرماني اش قبل از هفته پاياني دارد امــا در صورت رقم خــوردن اين اتفاق تنها ســرخها ميتوانند خودشان جشــن بگيرند و خبري از جام قهرماني نخواهد بود.

موضوع اينجاســت كــه حتي اگر قهرمانــي پرســپوليس زودتــر قطعي شــود تا هفته آخر جامي به تيمي داده نخواهد شــد چرا كه مراسم اهداي جام به تيــم قهرمان به نوعي اختتاميه ليگ به حســاب ميآيد و مرسوم نيست كه بخواهنــد قبل از پايان ليگ جام داده و مراسم اختتاميه بگيرند.

از طرفي اين شايعه هم وجود دارد كه سياه جامگان در صورت بقا در ليگ بازي هفته آخرش مقابل پرسپوليس را در تهران برگزار ميكنــد اما خبرهاي رسيده از مشــهد حاكي از آن است كه مديران باشگاه سياهجامگان به شدت با اين موضوع مخالفــت كردهاند و هرگز بــازي فوق در تهران برگزار نميشــود. بنابر اين پرسپوليســ­يها بايد جشــن قهرماني خــود را در جوار امام رضا (ع) برگزار كنند.

پيــش از اين شــايعه شــده بود در صــورت قطعي شــدن بقــاي تيم مشــهدي در ليــگ برتر قبــل از بازي پايانــي مديرعامــل ايــن باشــگاه در محفلــي خصوصي قول داده بازي هفته آخرشان مقابل پرسپوليس را در تهران برگزاركننـ­ـد كه باور اين مســاله كمي دشوار است.

با اين حساب هواداران پرسپوليس هيچ اميدي به برگزاري بازي آخر مقابل سياهجامگان در تهران نداشته باشند.

پرســپوليس در بازي بــا پديده و ذوب آهن كه در تهران برگزار ميشــود شــانس گرفتــن جشــن قهرمانــي با هوادارانش را خواهد داشــت اما مراسم اهداي جام و رفتن روي سكو مهم است كه با مخالفت مشــهديها اين مراسم قطعا در مشهد برگزار خواهد شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran