Iran Varzeshi

زور نمايندههاي ايران بايد به الرياضي ميرسيد

-

ســرمربي تيم بسكتبال شيميدر تهران ميگويــد اتفاقهاي بدي براي تيمش در مدت اخير افتاده و ميافتد و بايد براي دفع آنها قرباني كرد.

مصطفــي هاشــمي ابتــدا بــه مشــكالت تيمش پيش از رقابتهاي غرب آسيا اشــاره ميكند: «متاسفانه اتفاقهــاي خوبي براي ما نيفتاد. قبل از بازي با پتروشيمي و در جريان گرم كردن تيم ايمان زندي مصدوم شد و نتوانست تيم را در غرب آسيا همراهي كند. قبل از شــروع مسابقات هم پدر اميــر اميني فوت كــرد و او به ايران بازگشت.»

او ادامه ميدهــد: «جواد داوري پيــش از نيمهنهايي آســيب جدي از ناحيــه دنده ديد و بعد از آن هم رافي و درغوكاســي­ان را به دليل درگذشت پدر بزرگشان نداشتيم. در سال جديد هم متاسفانه با شروع تمرينها نيز درو و پيام كياني آســيب ديدند. به نظرم بايد بــراي تيم قرباني كنيــم تا اين اتفاقهاي بد تمام شود.»

دغدغه او هميشــه بــراي تيم و بخصــوص بازيكنــان جوانش حس جاه طلبي بوده كه حاال معتقد اســت بازيكنانش در شــيميدر به آن رسيده اند: «بازيكنان شــيميدر بــه بلوغ و پختگــي رســيدهاند و آن احســاس جاه طلبي را كه ميخواســتي­م كسب كردهاند و حاال بســكتبال به تمام آنها احترام ميگذارد.»

هاشــمي درباره بــازي مرگ و زندگي برابر پتروشيمي در نيمهنهايي غرب آسيا كه منجر به باخت شيميدر و از دست دادن ســهميه باشگاههاي آســيا بود نيز توضيــح ميدهد: «در مقاطع زيــادي هــم از حريف پيش بوديــم. با اينكه ايمــان زندي و امير اميني را نداشــتيم و جواد داوري هم مصدوم بود خوب جنگيديم اما در 30 ثانيه پاياني توپي ساده را گل نكرديم و كل بازي را از دست داديم و باختيم. خودم بــاور نميكردم و تمام فكر من اين بود كه برنده ميدان ميشديم.»

او البته معتقد است قهرمان اين بازيها ضعيفتر از گذشته بوده است: «به نظرم تيمي كــه الرياضي در اين مسابقات شركت داده بود ضعيفتر از قبل بود. ما بــا الرياضي بازي نكرديم و اي كاش اين فرصت ايجاد ميشــد. نميخواهــم شــائبهاي ايجاد شــود امــا معتقدم اين تيــم قويتر از قبل نبود و زور نمايندههــ­اي ايران به آن ميرسيد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran