Iran Varzeshi

آنچلوتي و لشكر مصدومان بايرن

-

بايرنمونيخ تمام تــوان خود را به كار بســته تا بازيكنان مصدوم خود را به بازي امشب با بوروســياد­ورتموند برساند؛ حضور توماس مولر، داگالس كاســتا و مانوئل نوير در اين بازي مبهم اســت. كاستا چهارشنبه و يــك روز بعــد از باخت يك بــر صفر به هوفنهايم (نخستين شكست برابر اين تيم) بــه تمرين آمد اما حضــور نصفه و نيمهاي داشــت بعد از مصدوميت زانو كه سه هفته قبل برايش پيــش آمد. مولــر و نوير جدا تمريــن ميكنند و پنجشــنبه اوضاع بدتر شــد چون روبرت لواندوفسكي كه 24 گل در ليگ براي بايــرن زده رانش را گرفت و تمريــن را نيمه كاره رها كــرد اما كاپيتان تيم ملي لهســتان كــه ميخواهد برابر تيم ســابقش قرار بگيرد در توييتر نوشت:«همه چيز خوب است، من آمادهام.»

بايــرن با وجود آنكه دومين شكســت اين فصل را متحمل شــده در راه رســيدن به پنجمين قهرماني متوالي گام بر ميدارد چون همچنان نســبت به تيم دوم جدول، اليپزيگ ده امتياز پيش اســت البته وسط هفتــه با رئــال مادريد در ليــگ قهرمانان روبــهرو ميشــوند و بايــرن خيلي خوب ميدانــد لغزش برابــر دورتموند چه ضربه «در كالسيكر» قبل از ليگ قهرمانان مهلكي به اعتماد به نفس تيم وارد ميكند.

دورتمونــد قهرمان ســالهاي 2011 و 2012 ليگ قبل از دوران ســلطه بايرن، خيلي زود از كورس قهرماني بيرون رفت و حاال مصمم است كه سهميه ليگ قهرمانان اروپا را از دســت ندهد. تيم دره رور كه در مرحلــه يكچهارمنها­يي ليــگ قهرمانان با موناكو روبهرو ميشود با يك امتياز اختالف نسبت به هوفنهايم در رده چهارم است. اين تيم نيــاز دارد برابر قهرمــان نتيجه خوبي بگيرد اگر در فاصله شــش بــازي تا پايان فصل نميخواهد سهميه ليگ قهرمانان را از دست بدهد؛ سه تيم اول به مرحله گروهي ميروند و تيم چهارم راهي پليآف ميشود. دورتموند اگرچه بهتريــن گلزن فصل، پير امريك اوباميانــ­گ را در اختيار دارد با ۵2 گل زده اما در طــول رقابتها فرصتهاي گلزني بســياري را بازيكنــان اين تيم هدر دادهاند كه حاال براي اين تيم حياتي به نظر ميرسند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran