Iran Varzeshi

دردسرهاي لوييس انريكه براي سفر به ماالگا

-

جــرارد پيكه و ايــوان راكيتيچ در جريان برد 3 بر صفر بارسلونا برابر سويا كارت زرد گرفتند تا ســفر امشــب به ماالگا را از دست بدهند و لوييس انريكه را به دردسر بيندازند.

با توجه بــه مصدوميــت آليكس ويدال، آردا تــوران و رافينيا، آبي اناري پوشان تنها 16 بازيكن در اختيار دارند و مربي آستوريايي بايد از ميان بازيكنان تيم ب باشــگاه تركيب 18 نفره خود را كامل كند.

كارلس آلنا كه دقايقي مقابل گرانادا و سويا بازي كرد احتماال يكي از كساني اســت كه دعوت ميشــود. اين ممكن است براي بارســلونا دردسر ايجاد كند بخصوص با توجه بــه نتايجي كه اخيرا برابر مــاالگا گرفتهاند. اين تيم در بازي رفت در نوكمپ بارســا را متوقف كرد، در چهار بازي اخيرش با كاتاالنها يك برد، يك تســاوي و دو شكست داشته. ماالگا چهارشنبه با يك گل اسپورتينگ خيخون را برد تا دومين پيروزياش در ســال 2017 رقم بخورد و هشت امتياز از منطقه سقوط فاصله بگيرند.

امــا خط حملــه نقطه قــوت تيم بارسلونا اســت، ليونل مسي صدرنشين جــدول گلزنــان و لوييــس ســوارس كاملترين مهاجم الليــگا كه با 24 گل پشــت سر مسي است و با 11 پاس گل در صدر جدول پاسورها قرار دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran