Iran Varzeshi

سعداوي: بزودی پاسخ اژدريزاده را ميدهم

-

نعيم سعداوي ســرمربي فوالد خوزستان اين روزها شــرايط خوبي نــدارد و ظاهرا آرامش الزم را از باشــگاه نميگيرد. سعداوي درباره مصاحبه اخير عليرضا اژدريزاده مديرعامل باشــگاه فوالد خوزســتان مبني بر اينكه از او انتظار بيشتري داشته، ميگويد: «مطمئن باشيد در اسرع وقت پاسخ مديرعامل باشگاه را خواهم داد.»

ســرمربي فوالديهــا در مورد تســاوي تيمش با سپاهان هم اينچنين توضيح ميدهد: «مقابل سپاهان توانســتيم موقعيتهاي زيادي خلق كنيــم. ما مقابل ايــن تيم پرمهــره انتحاري بازي كــرده و فوتبال ناب خوزســتان را به معرض نمايش گذاشتيم اما در روزي كه دروازهبان اين تيم فوقستاره بود فقط يك موقعيت از فرصتهايمان تبديل به گل شــد. به هر حال برخي مواقع با درخشش يك دروازهبان معادالت فوتبال به هم ميخورد. در مجموع بايد بگويم مستحق برد مقابل اين تيم بوديم، نه تساوي.»

نعيم ســعداوي در رابطه بــا اظهارنظرش پس از پايان بازي مبني بر اينكه در مجموعه فوالد هم كساني هســتند كه همدل نيســتند، ميگويــد: «من فقط به صورت كلي ميگويم مجموعههايي ميتوانند در فوتبال موفق باشــند كه در آنها اتحاد و همدلي وجود داشته و واحد باشند.»

سعداوي درباره اينكه بختيار رحماني از تعويضش در بازي با ســپاهان به شدت ناراحت شده بود، توضيح ميدهد: «يك بازيكــن حرفهاي را به من معرفي كنيد كــه وقتــي در تركيب قرار دارد و تعويض ميشــود از تعويض خود ناراحت نميشود. اگر غير از اين باشد بايد به موضوع شــك كرد. نه تنها بختيــار بلكه هر بازيكن فوتبال كه از تعويضش ناراحت نشــود، نشاندهنده آن اســت كه آن بازيكن به آخر فوتبالش رسيده. بنابراين طبيعي بود بختيار از تعويض ناراحت شده باشد. بختيار مقابل ســپاهان خيلي خوب بازي كرد و من از عملكرد او بســيار راضي بودم و مطمئن باشــيد تعويض او يك تعويض فني بود چون تــا به امروز ما در تيم مان هيچ تعويض غيرفني نداشتهايم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran