Iran Varzeshi

قلعهنويی فينال حذفی را نمیبيند

-

تیتریک- اگر تراكتورساز­ي به هر دليل نتواند در ليگ شانزدهم رتبه دومياش را پس بگيــرد و يا احيانا فينال جــام حذفي را هم از دســت بدهد، مقصر فقط امير قلعهنويي نيست اما حركتهاي زير پوستي برخي تصميمگيران در باشگاه تراكتور معني ديگري ميدهد و آنها ميخواهنــد تمام ناكاميهاي اين تيم را گردن امير قلعهنويي بيندازند.

ســكوت مديران و حتي ســايت باشگاه تراكتورســ­ازي در مقابل شــايعات تغيير كادر فني تراكتورســ­ازي كه در روزهاي اخير مطرح شده و حتي از فراز كمالوند به عنوان سرمربي جديد اين تيم ياد ميشــود، نشان ميدهد كه متوليان در اين باشــگاه اعتقادي به حمايت از اميــر قلعهنويي ندارند وگرنه در مواجهه با خبر تحــوالت نيمكت تراكتورســ­ازي واكنشهايي نشــان داده ميشد؛ همانطور كه ديديم قبل از بروز اين اختالفها باشگاه تراكتورساز­ي همسو با ســرمربياش عليه برنامهريزا­ن سازمان ليگ بيانيههاي بســياري نوشــت و نحوه برگزاري بازيهاي ليگ برتر را به چالش كشيد.

ظاهــرا مديران باشــگاه تراكتورســ­ازي اعتقــادي به ادامه همكاري بــا امير قلعهنويي ندارند كه در روزهاي اخير هيچ واكنشــي به موضوع بازگشــت احتمالي فــراز كمالوند به تراكتورســ­ازي نشــان ندادهاند. در عين حال خبرهاي ديگري از تبريــز به گوش ميخورد كه بســيار حيرت آور است. آنها كه در باشگاه تراكتــور روي مســائل كالن بحــث ميكنند بدشــان نميآيد كه امير قلعهنويي را پيش از فرا رســيدن فينال جام حذفــي از كار بركنار و فرد مــورد نظر (فراز كمالوند) را بر مســند كار بنشــانند. تصميمي كــه از جهاتي آنها را به مراد دل خود ميرســاند. حقيقت اين است كه تراكتور با وجود همه انتقادهايي كه به آن وارد اســت اما در جام حذفي شانس قهرماني دارد و حمايــت تا آن بازي حســاس ميتواند كادر فني و شــخص قلعهنويي را در حاشــيه امنيت قرار داده و با آرامش بيشتري راهي اين ميدان كند اما از رفتارها پيداســت كه عدهاي نميخواهنــ­د امير قلعهنويي با تراكتورســ­ازي جام قهرماني جام حذفي را به دســت آورد و به همين علت اســت كه سناريوي بركناري او را در صــورت تكرار باختهــا در روزهاي آتي چيدهانــد. افرادي كه اين روزهــا در اتاق فكر خــود براي امير قلعهنويي نقشــه كشــيدهاند يادشــان رفته كه بخش اعظمي از مشكالتي كه براي تراكتورســ­ازي به وجود آمد ناشي از اهمالها و سســتيهاي بــزرگ مديريتي بود و اگر اين باشــگاه از نقل و انتقاالت نيمفصل محروم شــد، مســببي جز مديران نداشــت. شايد اگر تراكتورســ­ازي همچون ديگر تيمها ميتوانست بازيكنان مورد نظرش را جذب كند و بــراي مثال از همين اميد عاليشــاه و احمد نوراللهي بهره بگيرد اكنون شانس قهرماني هم داشت اما بدهيهاي سنگين و بيتوجهيهاي دامنهدار به اين ماجرا در نهايت باعث شــد تا فيفا حكم شديدي عليه اين باشگاه صادر كند و بزرگتريــن لطمه را همين اميــر قلعهنويي ببيند.

سرمربي كه حاال ديگر مورد وثوق مديران اين باشــگاه نيســت و از نگاه آنها عامل تمام مشكالت و بدبياريها محسوب ميشود. قاعدتا اما اگر عدالت وجود داشــت ابتدا بايد مديراني بازخواست و محاكمه ميشدند كه تراكتورساز­ي را از نقــل و انتقاالت نيمفصــل محروم كردند. مديراني كه نتوانســتن­د بدهيهاي گذشــته را پرداخــت كنند و اين تيم را در مســيري قرار دادند كه از آن شــور و اشــتياق ابتداي فصل بيفتد و ناي رقابت نداشته باشد.

 ??  ?? گفت‌و‌گوی‌اختصاصی عاليشاهميا­ن زمينوهوا
گفت‌و‌گوی‌اختصاصی عاليشاهميا­ن زمينوهوا
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran