Iran Varzeshi

ميثاقيان: يك درصد بخت داشتيم، حاال 90 درصد

-

حساس است؟

چرا كــه نــه. االن وضعيتمان بد نيســت. اگر در آبادان امتياز بگيريم براي ما اتفاق فوقالعادها­ي رقم ميخورد چون باقي بازيهايمان در شــهر خودمان است. در ايــن 4 هفته هم خــوب كار كردهايم و فكر ميكنم توانســتها­يم نام خود را به عنوان تيمي كه قرار اســت در ليگ بماند مطرح كنيم.

رقابت اصلي بین سیاه جامگان و صبا اســت. یك تیم احتماال در لیگ ميماند. این تیم شما هستید یا صبا؟

فوتبــال را نميتــوان پيشبيني كرد. فشــردگي شــديدي در رقابت ما و صبا وجود دارد. هم صبا و هم ما براي بقا ميجنگيم و هفتههاست كه اين جنگ را آغاز كردهايم. حيف اســت كه يكي از اين دو تيم سقوط كند اما جذابيت فوتبال به همين رقابتهايش اســت. يكي ميماند و ديگري سقوط ميكند.

اما شما بارها به عنوان ناجي وارد شــدهاید و تیمها را از خطر سقوط نجات دادهاید. این بار هم ميتوانید؟

آمدم كــه در ليگ بمانيم. ســياه جامــگان يادگار ابومســلم اســت و همه تــاش ميكنيم تــا نتيجه بگيــرد و در جدول بماند. كادر فني و بازيكنان خوبي در اختيار داريم و مردم مشــهد هم پشت تيم هستند. فكر ميكنم همينها براي بقا كافي باشد.

فكر ميكنید اگر زودتر هدایت سیاه جامگان را بر عهده ميگرفتید، اوضاع مناسبتر نبود؟

اين ســوال را من نميتوانم جواب بدهم. نظر باشگاه بوده كه من چه هفتهاي به ســياه جامگان بيايم. وقتي آمدم هدفم ايــن بود كــه از 8 بازي 4 برد به دســت بياوريم كه فعا يك برد و ســه تساوي در كارنامه ما به ثبت رسيده. وقتي آمدید قول بقا هم دادید؟

قول كه ندادم اما در باشــگاه همه ميدانند كه كارمان چقدر سخت است.

برج میالد چطــور؟ نگفتید اگر سیاهجامگان سقوط كند شما هم از برج میالد پایین ميپرید؟

بــرج مياد بــراي راهآهــن بود. اگــر ‪20 01،‬ بازي زمان داشــتم اوضاع فــرق ميكرد اما من در مــدت كوتاه هم توانســتها­م كار خــودم را انجــام بدهم. نمونهاش در شموشــك كه بــا آن اوضاع تيــم را در ليگ حفظ كــردم يا راهآهن و شاهين بوشــهر. اينها همه سابقه و تجربه من است كه اميدوارم در سياه جامگان هم به سرانجام برسد.

سیاه جامگان چند درصد شانس دارد در لیگ بماند؟

شــانس زيادي داريم. وقتي آمدم شــانس ما يــك درصد بود امــا حاال 90 درصد شانس داريم در ليگ بمانيم.

حتما ميدانید كه مدیران و كادر فني صبا به برگزاري جشن قهرماني پرســپولیس مقابل پدیده اعتراض كردهاند. شما چه نظري در این رابطه دارید؟

اصا خبر ندارم كه چه صحبتهايي رد و بدل شــده. به من هم ارتباطي ندارد در اين مورد صحبــت كنم. فكرم فقط به بازي با نفت آبادان است و اميدوارم از اين بازي با دست پر خارج شويم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran