Iran Varzeshi

رامين با ثبت رضايتنامه 6 ماه نميتواند برگردد

-

رامين رضاييان بــا پرداخت مبلغ توافق شــده و همچنين جريمههايش به طور رســمي رضايتنامــ­ه خود را از پرســپوليس دريافت كرد و پيشبيني ميشود به زودي آن را در هيأت فوتبال اســتان تهران ثبت كند كه در صورت انجام اين كار قطعا به مدت 6 ماه ديگر نميتواند به پرســپوليس بازگردد و به همين دليل ايــن بازيكن همانطور كه خود گفته عالقه دارد در خارج از كشور به بازي ادامه دهد.

طي روزهاي اخير شايعاتي مبني بر پيوســتن رضاييان به باشگاه كلوب بروژ شــنيده شد. احتمال اينكه مدافع سابق پرسپوليس، پيراهن آبي اين تيم بلژيكي را بر تن كند، زياد است و حتي طرفين به توافقات اوليه نيز رســيدهاند اما ديــروز محمدرضا مهــدوي مربي ســابق رضاييان در راهآهــن كه دنبال ترانســفر اين بازيكن است و ميخواهد به رامين كمك كند خبر از پيشــنهاد يك تيم هلندي بــه رضاييان داد: «به غيــر از تيم كلوب بــروژ بلژيك صبح امروز (چهارشنبه) يك پيشنهاد خوب براي اين بازيكن از يك تيم ليگ برتري هلندي هم به دســت ما رسيده كه در حال بررسي آن هستيم.البته چون در حال بررســي و مذاكره براي پيشنهاد جديد هستيم فعال نام اين تيم را اعالم نميكنيم اما بايــد بگويم هيچ بازيكن ايراني در آن بازي نكرده است.»

مهــدوي قرارداد با بــروژ را تاييد نميكنــد و ميگويد به احتمال فراوان بعــد از رايزنيهايـ­ـي كه بــا تيمهاي مختلف صورت ميگيــرد، هفته آينده رضاييــان راهــي كشــورهاي اروپايي ميشود تا مذاكرات به صورت حضوري ادامه پيدا كند.

رضاييــان ظهر ديــروز در محل باشــگاه پرســپوليس حاضر شد و در جلســه با مديران بخش اداري و مالي قســط دوم مطالباتــي كه قــرار بود بازگردانــ­د، را پرداخت كرد و همچنين برگههــاي ماليــات را از آنهــا گرفت. رضاييــان قرار اســت بــراي پرداخت مالياتي كه در قراردادش با پرسپوليس بوده اقدام كند تا براي خروج از كشور مشكلي نداشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran