Iran Varzeshi

حسيني: طارمي مقابل ماشينسازي جبران ميكند

-

كاپيتان پرسپوليس كه مقابل الريان با حركتي عجيب در پايان بازي كارت زرد گرفت و از ديدار مقابل الهالل محروم شــد در تازهترين مصاحبهاش از مهدي طارمي دفاع كرده است.

بازي با الريان: بازي خوبي را مقابل تيم صددرصد خارجي الريان انجام داديم و ميتوانستيم برنده بازي باشيم.هرچند كه آنها دو موقعيت جدي گلزني داشتند اما ما 10 موقعيت صددرصد گلزني را از دست داديم كه حتي خود من هم با يك ضربه ســر يك فرصت خيلي خوب را براي باز كردن دروازه تيم الريان از دســت دادم. بايد بگويم الريان شــانس آورد كه در ورزشگاه آزادي مقابل ما مساوي كرد و ما هم تيمي هســتيم كه مقابل همه حريفان از جمله الريان به دنبال ارائه بازي هجومي و كسب سه امتياز هستيم و به دنبال تساوي و يك امتياز نيستيم. استحقاق پيروزي: ما ميتوانستيم برنده بازي باشيم و هواداران هم ديدند كه يك فوتبال ناب را در ورزشــگاه آزادي ارائه كرديم كه الدروپ هم به قدرت باالي تيم پرســپوليس در اين بازي اذعان داشــت. مــا در اين بازي 90 دقيقه حمله كرديم و فشــار روي دروازه الريان آورديم به طوري كــه هر لحظه از زمان بازي كه ميگذشــت فشــار حمالت ما بيشــتر ميشــد و همين موضوع باعث ميشــد كه عجوالنهتر حملــه كنيم. از دقيقه 80 بــه بعد هم كه همه بازيكنــان ما از جمله خود مــن در زمين تيم حريف بوديم و تيمي كه هجومي بازي ميكند طبيعي اســت كــه در برخي صحنهها در ضدحمــالت دروازهاش با خطر مواجه شــود. در مجموع بايد بگويم مستحق برد در اين بازي بوديم نه تساوي.

تقديــر از هواداران: جــا دارد از هواداران تيم كه در اين بازي ســنگ تمام گذاشــتند تشكر كنم و همچنين هواداري كه نه تنها كمك مالي به باشگاه كرد بلكه بليتها را هم خريداري كرد. همه آنها براي موفقيت پرســپوليس تالش ميكنند كه اين موضوع مســووليت ما را در تيم سنگينتر ميكند. اين مسائل نشان ميدهد كه پرسپوليس يك تيم كامال مردمي است و در حال حاضر كه پرونده مانوئل ژوزه باشگاه را تهديد ميكند باعث شــده كه هواداران نهايت تالش خود را براي كمك به باشگاه انجام دهند كه همين موضوع ارزش آنها را براي ما نشان ميدهد.

پنالتي چيپ طارمي: پنالتي 50-50 است و هر بازيكني دوست دارد كه آن را تبديل به گل كند؛ مهدي بهترين بازيكن ماست. او زحمات زيادي براي تيم كشيده و در صحنه پنالتي هم دچار بدشانسي شد. مطمئنم طارمي همه تالش خود را ميكند تا اين موضوع را در بازي با ماشــين سازي جبران كند. مطمئن باشيد همه بازيكنان پرســپوليس پشت طارمي هستند و از او حمايت ميكنند چون او در هر بازي كه به ميدان ميرود زحمات زيادي براي تيم ميكشد.

كمتر شــدن شــانس صعود: در بازي بعد ما بايد به مصاف يكي از بهترين تيمهاي آسيا يعني الهالل برويم. قبل از شروع فصل تيمهايي مانند الهالل فقط خود را براي قهرماني در آسيا ميبندند و آماده ميكنند. ما هم با تمام توان به مصاف اين تيم ميرويم تا سه امتياز را كسب كنيم. نه تنها كار ما براي صعود از اين گروه سخت است بلكه ساير تيمها از جمله الهالل و الريان هم شرايط مشابهي دارند.

بازي با ماشين سازي: با آمادگي كامل به مصاف ماشين سازي ميرويم. اين تيم هنوز روي كاغذ شــانس بقا داشته ضمن اينكه بازيكنان باكيفيتي دارد. مطمئنم ماشين سازي براي ما شرايط سختي را رقم خواهد زد اما ما هم به دنبال شكست اين تيم و كســب سه امتياز هســتيم چون اگر بتوانيم اين تيم را شكست دهيم قهرماني ما تقريبا مسجل ميشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran