Iran Varzeshi

ديباال: مسي مسي است، من پائولو هستم

-

پائولو ديباال دوست ندارد با ليونل مسي مقايسه شــود هرچند هموطن او بوده و تيم پر ستارهاش را نيز با درخشش خود سرنگون كرده.

او بعد از پيروزي 3 بر صفر يوونتوس برابر بارسلونا گفت: «مســي مسي است كسي كه براي بارسلونا بازي ميكند. من پائولو هستم. انتظــارات را درك ميكنم اما من نميخواهم مســي جديد يا مســي آينده باشــم. خيلي خوشحالم چون وقتي بچه بودم روياي چنين لحظاتي را داشــتم و در آن زندگي ميكردم و امروز موفق شــدم. خوشحالم از اين نتيجه هرچند ما همه ميدانيم هنوز هيچ چيز تمام نشــده و بايد در نوكمپ بازي كنيم. ســعي ميكنم اين پيروزي را جشــن بگيرم و نگران اتفاقاتي كه قرار اســت بيفتد نباشم. هر كاري ميكنم كه به مرحله بعد برويم.»

او و مسي شــباهتهاي­ي دارند از جمله اينكه هر دو در 17 ســالگي فوتبال حرفهاي خود را آغاز كردند و هر دو در نخستين بازي ملي شان اخراج شدند.

گفته ميشود اين بازيكن 23 ساله يكي از اهداف بارســلونا در فصل نقــل و انتقاالت است و ژاوي، اسطوره بارسا او را براي قهرمان اسپانيا عالي توصيف كرده اما خودش گفت در آستانه تمديد قرارداد جديد با يووه است: «از بازي در يوونتوس خيلي راضي هستم. خيلي به تمديد قــرارداد نزديك شــده ام، مقامات باشگاه به من لطف دارند و ميخواهم هواداران را بيش از اين خوشحال كنم.»

او درباره بازي هم گفت: «مي دانســتيم بارسلونا شكافهاي زيادي دارد، خيلي حمله ميكند و ما ميتوانيم از فضاهاي ايجادشــده اســتفاده كنيم. گل كيليني بــه ما اجازه داد بازي را ببنديم و با آنكه بارسلونا فرصتهايي براي گلزني داشــت، مهم بود كه گل نخوريم. بازي برگشــت متفاوت اســت اما مــا با تمام تــوان بازي ميكنيم. حتي به شكســت 6 بر يك فكر هم نميكنيم، مــا بعد از بازي ليگ براي بارســلونا برنامهريــ­زي ميكنيم. آنها را ميشناسيم و به دنبال گرفتن نتيجهاي خوب هســتيم. قرار نيست عقب بنشــينيم، ما جلو ميرويم و تحت فشارشان ميگذاريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran