Iran Varzeshi

باخت رو در رو به االهلي امارات

-

با توجــه به مالك قــرار گرفتن نتايج دو تيــم در بازيهاي رو در رو اســتقالل پس از پايــان روز چهارم مســابقات ليگ قهرمانان صدرنشيني خود را از دست داده است.

االهلي امارات با كســب 7 امتياز از چهار بــازي و تقاضــل گل مثبت يك صدرنشــين اســت و شــاگردان منصوريــان در پايــان روز چهــارم مسابقات با 4بازي، 2 برد، يك مساوي و يــك باخت و تفاضــل گل مثبت 4 در رده دوم جــدول قرار دارند و دليل ايــن موضوع بــه قوانين ایافســی باز ميگردد.

بر اساس دســتور العملي كه در اختيار تيمها پيش از شروع مسابقات قــرار گرفته، در صورتــي كه دو تيم امتيازات برابر داشــته باشند، نتيجه رو در رو مــالك انتخــاب تيم باالتر در جدول اســت و بــه همين دليل استقالليها با توجه به شكست دو بر يك برابــر االهلي با وجود تفاضل گل بهتر نســبت به اين تيم، در رده دوم قرار دارند.

التعاون عربستان نيز كه تفاضل گل پايين تري نســبت بــه لكوموتيو دارد با توجه به همين قانون و پيروزي برابر نماينده ازبكســتان در رده سوم گروه قرار گرفته است.

حــاال اســتقاللي­ها بايــد خوب حواس خود را جمــع كنند و از بازي رو در رو با االهلي امارات كه در تاريخ 96/2/5 برگزار ميشــود، نهايت بهره را ببرند و با شكســت نماينده امارات هم امتياز خود را به عدد 10 افزايش دهنــد و هم اينكه از مزيت برد رو در رو بهرهمند شوند.

چنانچه در روز پاياني امتيازهاي استقالل و االهلي امارات يكسان باشد به واســطه بردي كه احتماال استقالل در بازي برگشت مقابل نماينده امارات به دست ميآورد از مزيت تفاضل گل بهرهمند خواهد شد.

در واقع بعد از مالك بازي رو در رو تفاضل گل اســت كه سرنوشت را مشخص ميكند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran