Iran Varzeshi

قلعهنويي: شايد تراكتورساز­ي ديگر مرا نخواهد

-

اميــر قلعهنويي ســرمربي تيم فوتبال تراكتورســ­ازي اعتقــاد دارد كــه تيمــش وضعيــت بحراني نــدارد. قلعهنويي پس از پيروزي يك بر صفر تراكتورســ­ازي مقابل پديده اظهار داشت: «بايد به مهاجري بابت ساختن اين تيم خوب، بيادعا و كم هزينه تبريك بگويم. پديده تيمي است كه هم به نحو احسن فوتبال بازي كرد و هم موقعيت گل داشت.»

وي در ادامــه افزود: «مــا روزنههاي آنها را از جناح راســت بسته بوديم و محمد ابراهيمي به بهترين شــكل اين كار را انجام داد. از ســوي ديگــر از تلههايي كه در اين سمت گذاشــتيم، موقعيت ايجاد كرديم. به نظرم همــه آنهايي كه اين بازي را تماشــا كردند، از آن لذت بردند. هم ما و هم پديده لياقــت بردن را داشــتيم و اين را به خوبي نشان داديم.»

ســرمربي تيــم فوتبال تراكتورســ­ازي خاطرنشــان كرد: «به نظرم مــا خوب بازي كرديــم، در حالي كــه از نيمفصل دوم تا به اين بازي هفت بازيكنمان را از دست داديم. ســروش رفيعي در نيمفصل از جمع ما رفت، ادينيو را نداشــتيم، سعيد آقايي، كرار جاسم و چند بازيكن ديگرمان را هم نداشــتيم. يك تيم بزرگ اگر يك بازيكنش را نداشــته باشد ميبينيد كه تا مدتها به مشكل ميخورد اما ما با تمام مشــكالت و بدون اين همه بازيكن اصليمان تا به اينجاي فصل تحمل كرديم.»

ســرمربي تيم فوتبال تراكتورســ­ازي در مورد شــايعاتي كه پيرامــون جدايي او از جمع سرخپوشــان تبريز در پايان فصل به گوش ميرســد، گفت: «تراكتورســ­ازي تيم بزرگي اســت و تبريز هم مردم بزرگي دارد. هــر مربــي بزرگــي آرزو دارد كه در تيــم تراكتورســ­ازي مربيگــري كند، من كه يك مربــي كوچكم. خيلــي از مربيان خارجــي و داخلي دوســت دارنــد در اين تيم مربيگري كنند. ســه چهار بازي ديگر قرارداد من با تراكتورســ­ازي تمام ميشود و شــايد ديگر اصال مرا نخواســتند! شــايد بگويند كســي را ميآوريم كه انتظاراتما­ن را بــرآورده كنــد! بــه هــر حــال فوتبال همين است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran